قطار لوکس و میلیاردی جدید ژاپنی//از دیدنش متحیر خواهید شد !!+تصاویر

یک شرکت خدمات ریلی در ژاپن، از قطار فوق لوکس جدید رونمایی کرد.

گزارش ویترینو به نقل از شبکه ان اچ کی، شرکت راه آهن شرق ژاپن از قطار لوکس جدید با نام سوییت شیکی - شیما در حضور خبرنگاران رونمایی کرد. این قطار لوکس که توکیو را به شمال ژاپن متصل می کند دوشنبه هفته آینده، اول ماه می، راه اندازی می شود.

سالن ویژه تماشای مناظر در این قطار با دیوارها و سقف شیشه ای نمای وسیعی از منظره بیرون برای مسافران فراهم می کند و در سالن اجتماعات قطار هم مسافران می توانند به صورت زنده به آهنگ پیانو گوش دهند.

لوکس ترین کوپه این قطار دوبلکس است که اتاق خواب آن در طبقه پایین قرار دارد. اتاقی که به شیوه اتاق های ژاپنی ساخته شده در سطح بالاتری قرار دارد و یک سرویس حمام چوبی و بخاری سنتی ژاپنی، کوتاتسو، هم  برای گرم نگه داشتن پاها در آن کار گذاشته شده است.  لرزش واگن ها در این قطار به حداقل رسیده است.

مدت زمان سفر با این قطار 2 تا 4 روز است و حداقل قیمت بلیت قطار برای هر نفر 2 هزار و هشتصد دلار است.

اپراتور این قطار می گوید فقط یک نفر از 76 متقاضی بلیت موفق شد برای دوشنبه هفته آینده که اولین روز حرکت قطار است بلیت تهیه کند و همه بلیت ها تا ماه مارس سال آینده به فروش رفته است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">