قهرمانی زیدان در شب نایب قهرمانی رئال

 
روز گذشته رئال مادرید یک بار دیگر در مبارزه برای قهرمانی لالیگا مقابل بارسا ناکام ماند و به دومی بسنده کرد اما زیدان، سرمربی رئال به نوبه خود موفقیت خیره کننده ای کسب کرد.
 
زیدان از هفته نوزدهم برابر دپورتیوو هدایت رئال را بر عهده گرفت(پیروزی 5-0) تا ناکامی های رافا بنیبتس را جبران کند. در ابتدا کمتر کسی به موفقیت زیزو امید داشت و حتی پس از شکست در دربی مادرید، منابع معتبر اسپانیایی از  تلاش های مدیریت رئال برای پیدا کردن یک مربی در فصل آتی خبر دادند.

زیدان اما پس از شکست برابر اتلتیکو، موفق شد تیمش را در 12 بازی بعدی پیروز کرده و حتی بارسلونا را در نوکمپ مغلوب کند. او فاصله 12 امتیازی با آبی اناری ها را به 1 کاهش داد و تا روز گذشته نیز شانس قهرمانی داشت ولی در نهایت با پیروزی بارسا بر گرانادا، جام قهرمانی به نوکمپ رفت.

زیدان از زمانیکه هدایت رئال را بر عهده گرفت، توانست از 60 امتیاز ممکن، 53 امتیاز کسب کند. رئال مادرید با زیدان تنها برابر اتلتیکو شکست خورد و در زمین بتیس و مالاگا نیز 1-1 مساوی کرد. در همین مقطع، بارسا 49 و اتلتیکو نیز 47 امتیاز کسب کرد. به نوعی رئال از زمان آمدن زیدان، برتر از هر تیم دیگری در لالیگا کار کرد.

با زیدان، رئال در 20 بازی 63 گل زد و متوسط 3.31 گل در هر بازی را به ثبت رساند. زیدان توانست 13 امتیاز بیشتر از رافا بنیتس کسب کند و شاید اگر از ابتدا مربی رئال بود، حالا کهکشانی ها قهرمان لالیگا شده بودند.

منبع: ورزش سه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">