لطیفه های مرگ گربه هانیه توسلی + فان درگذشت گربه هانیه توسلی

لطیفه های مرگ گربه هانیه توسلی +تصاویر کامنت های کاربران در شبکه های مجازی را درباره مرگ هانیه توسلی در ادامه ببینید.

مجله ویترینو ؛

مرگ گربه هانیه توسلی در ساعات اخیر به تیتر اول رسانه ها و سایت ها خبری تبدیل شده است شاید کمی مسخره به نظر بیاید ولی این موضوع را باید جدی گرفت.

جدی از این نظر که مرگ یک حیوان خانگی بازتاب گسترده ای را در رسانه ها به همراه داشته است از این که حیوانات خانگی در حال جایگزین شدن فرزند هستند.

در زمانی که گربه خانم توسلی جان به جان آفرین تسلیم کرد دو خبر مهم دیگر هم منتشر شده بود که یکی از انها واژگونی اتوبوس مسافربری از زائران در کربلا بود دیگری دستگیری تعداد زیادی از افراد گروه ری استار در تهران بود.

ما خبر گربه هانیه توسلی اجازه نداد این دو خبر به اندازه کافی اطلاع رسانی شود یعنی همه توجه ها را به سوی خود کشاند و به پربازدیدترین خبر ایران مبدل شد.

حمله کاربران فضای مجازی به اینستاگرام هانیه توسلی هم در نوع بسیار جالب بود.

لطیفه های مرگ گربه هانیه توسلی,تصاویر کامنت های کاربرانلطیفه  لطیفه های مرگ گربه هانیه توسلی,تصاویر کامنت های کاربران لطیفه های مرگ گربه هانیه توسلی,تصاویر کامنت های کاربرانلطیفه های مرگ گربه هانیه توسلی +تصاویر کامنت های کاربران لطیفه های مرگ گربه هانیه توسلی,تصاویر کامنت های کاربرانلطیفه های مرگ گربه هانیه توسلی +تصاویر کامنت های کاربران

جایگزین شدن حیوانات خانگی به جای فرزند

جدا از اینکه برخی این موضوع را دستمایه طنز قرار داده بودند اما بسیاری از هنرمندان و کاربران با او احساس همدردی کردند که گویا یکی از فرزندان خود را از دست داده بود.

فرهنگ نگهداری حیوانات خانگی زنگ خطری برای جامعه و فرهنگ ایرانی است چرا که به شدت در حال گسترش در بین خانواده ها بوده و جای فرزندان را پر کرده است.

با خبر مرگ گربه هانیه توسلی و ابراز احساسات عجیب او که حتی زندگی را برای خود تمام شده دیده بود به یاد سریال “عاشقانه” افتادیم که گربه “پگاه” گم شده بود و همسرش سهیل را از خانه بیرون کرد و در نهایت منجر به طلاق انها شد که بعد از این ماجرا خیلی ها از این سریال انتقاد کردند که چقدر موضوع این سریال مضحک است!

اما حالا در دنیای واقعی میبنیم که پگاه ها و توسلی های زیادی هستند که مرگ حیوان خانگی شان همانند مرگ فرزندانشان است.


 

مرگ گربه خانم بازیگر که هانیه توسلی برای مرگ گربه خود در اینستاگرام پستی به اشتراک گذاشت.هانیه توسلی بازیگر زن سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود درباره مرگ گربه اش نوشت که با واکنش های جنجالی از طرف کاربران منجر شده است ؛ بخواب مامان جان ، بخواب دلخوشیم ، بخواب شیرین عسلم ، منو ببخش دیگه آرزویی ندارم ، دیگه هیچی نمیخوام از خدا ،دیگه بی حس شدم ، دیگه تموم شد ، منتظرم که زودتر بیام.

 

 


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">