لیسانیسه 2 | زمان پخش و بازیگران جدید فصل دوم سریال لیسانسه ها

لیسانسیه ها 2 ، سری اول سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت زمستان سال ۹۵ پخش گردید و با استقبال خود مخاطبین مواجه شد حال قرار است فصل دوم این سریال ساخته شود که به معرفی بازیگران فصل دوم سریال لیسانسه ها 2 می پردازیم.

مجله ویترینو ؛

داستان فصل دوم سریال لیسانسه ها

صحت در این مجموعه طنز با زبان متفاوتی به نقد و بررسی معضلات اجتماعی به خصوص در احوالات جوانان پرداخته است و قرار است در فصل دوم قصه نیز با محوریت شخصیت ها و اتفاقات اطراف زندگی آنها پیگیری شود.

حبیب وضع مالی مناسبی دارد ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند. مسعود در آستانه ازدواج است ولی مشکلات زیادی او را از آغاز زندگی مشترک دور می کند. مازیار فرزند خانواده ای پر تنش و گرفتار است و فکر مهاجرت در سر دارد حبیب و مازیار و مسعود سه رفیق لیسانسه هستند.

بازیگران فصل دوم لیسانسه ها

نیلوفر هوشمند در نقش نرگس , آیدا نامجو در نقش شادی , سوگل قلاتیان در نقش لاله و آتنه فقیه نصیری از جمله بازیگران جدید اضافه شده به سریال لیسانیسه ها 2 هستند .

امیرحسین رستمی ، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی نیز بازیگران فصل اول سریال لیسانسیه ها بودند که در فصل دوم هم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

زمان پخش فصل دوم لیسانسه ها

بسیاری از مخاطبین این سوال را دارند که فصل دوم لیسانسه ها کی پخش میشود ؟

زمان پخش : فصل ۲ لیسانسه ها از روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه ۹۶ از شبکه سه سیما پخش میگردد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">