ماجرای ترلان پروانه و سعید عزت اللهی فوتبالیست + عکس

رابطه ترلان پروانه و همسرش سعید عزت اللهی فوتبالیست ازدواج ترلان پروانه بازیگر زن ایرانی و سعید عزت اللهی فوتبالیست مشهور ایران واقعیت یا شایعه را در ادامه برای شما تدارک دیده ایم.

مجله ویترینو ؛

ازدواج ترلان پروانه و سعید عزت اللهی یکی از حواشی ایجاد شده در مورد بازیگر زن و فوتبالیست مرد ایران است که با حضور سعید عزت اللهی در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم ترلان پروانه ایجاد شده است .

برخی از صفحات اینستاگرام و کانال های تلگرامی خبر ازدواج سعید عزت اللهی و ترلان پروانه را منتشر کرده اند که هنوز صحت و سقم این خبر تایید نشده است .

ترلان پروانه و همسرش سعید عزت اللهی تیتر جدیدی است که این بار سعید عزت اللهی را به عنوان همسر ترلان پروانه اعلام میکند که باید دید این خبر تایید میگردد یا خیر که این خبر شایعه بوده و کذب است.

سعید عزت اللهی چند عکسی از حضور خود در جشنواره فیلم فجر منتشر کرد که آغازگر حاشیه ازدواجش با ترلان پروانه بوده است .

حضور سعید عزت اللهی در جشنواره فیلم فجر و مشاهده فیلم فراری با بازی ترلان پروانه کمی بازار داغ حرف های بی استناد را داغ تر کرد .

ماجرا از نظرات ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در صفحه اینستاگرام یکدیگر آغاز شد که جرقه ای در ذهن مردم ایجاد کرد که با حضور سعید عزت اللهی در جشنواره فجر این جرقه قدرت گرفت .

البته سعید عزت اللهی حضورش در جشنواره فجر و دیدن فیلم فراری را ببه دلیل علاقه اش به دیدن فیلم اعلام کرده و در مصاحبه اش گفت که هر وقت در ایران است سعی میکند به مشاهده فیلم های روز بنشیند و به این کار علاقه دارد .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">