ماجرای ممنوع الکاری بهاره رهنما بازیگر از شایعه تا واقعیت

شایعه ممنوع الکاری بهاره رهنما که بهاره رهنما از شایعه ممنوع الکار بودنش گفت، بهاره رهنما با حضور در برنامه تلویزیونی چلچراغ شایعه ممنوع الکار بودنش را رد کرد.


مجله ویترینو ؛

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با حضور در برنامه تلوزیونی « چلچراغ » با مجری گری اقای شهیدی فر شایعه ممنوع الکار بودنش را رد کرد.

بهاره رهنما گفت ؛  این دومین برنامه بعد شایعه ممنوع الکاری بنده است و قرارداد سریال تلوزیونی هم سه روز پیش بسته شد، علاوه بر این که این روزها جلوی دوربین کار سینمایی« آقای سانسور » هستم پس بیایید از نشر شایعات کذب پرهیز کنیم. اونایی هم که محبّت دارند نگرانم نشن
 مورد توجّه برخی غیر دوستان سایت های تند رو: در نمایش خورشید های همیشه دو خوانی وجود دارد با مجوز رسمی. پس بیش از این خودتان را مدیون حق النّاس نکنید که در نمایش قبلی من هم این کار را کردید.
امّا حواستان جمع باشد که این کار توفیر زیادی دارد و صاحب کار امام حسین است و بس و نامردی و تهمت در حق این کار تبعات متفاوتی برایتان دارد!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">