ماجرای کورس دو بازیکن استقلال در تهران در ۱۶ آبان ۹۶ + نام بازیکنان

کورش ماشین بازیکنان استقلال ، روز گذشته (سه‌ شنبه ۱۶ آبان ۹۶) اعلام شد که دو بازیکن معروف استقلال پس از پایان تمرین در یکی از بزرگراه‌ های تهران کورس رانندگی گذاشته و سرعت غیرمجاز داشته‌ اند که ما نیز در ادامه جرئیات این ماجرا را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

استقلال،تیم استقلال،بازی استقلال و السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا،نتیجه بازی استقلال و السد قطر،اخبار داغ ورزشی،اخبار روز ورزشی،تیم استقلال،استقلال تهران،اخبار داغ و پربازدید ورزشی،،،

مجله ویترینو ؛

ماجرای کورس دو بازیکن استقلال در تهران ، کورس ماشین دو بازیکن استقلال

دو بازیکن استقلال در اقدام عجیب پس از پایان تمرینات خود، اقدام به مسابقه با خودروی خود کردند.

پس از پایان تمرین در سه‌ شنبه تیم فوتبال استقلال، دو بازیکن استقلال با خودرو‌های گران قیمت خود قرار کورس گذاشتند.

این اتفاق عجیب باعث شده کمیته انضباطی باشگاه استقلال پیگیر این موضوع باشد و بررسی این اتفاق را در دستور کار خود قرار دهد.

در یکی از اتوبان‌ های تهران این دو بازیکن استقلال با سرعت وحشتناکی در حال کورس با هم بودند که در این بین رانندگان سایر خودرو‌ها از سرعت این دو راننده وحشت کرده بودند.

در یکی از خودروی این دو بازیکن استقلال، چند بازیکن جوان دیگر هم نشسته بودند و نظاره‌گر این کورس بودند.

اقدام این دو بازیکن استقلال آن هم در اتوبان جای تعجب دارد.

یکی از این بازیکنان استقلال با پرداخت هزینه هنگفت به استقلال آمده است.

جابر انصاری که به تازگی یک خودروی لکسوس را خریداری کرده است به همراه داریوش شجاعیان که فرشید اسماعیلی را سوار بر ماشین خود کرده بود بعد از خروج از استادیوم در ساعت حدود یک ظهر امروز با سرعت وحشتناکی در حال کورس با هم بودند که در این بین رانندگان سایر خودرو‌ها از سرعت این دو راننده وحشت کرده بودند.
این اقدام دو بازیکن مورد نظر درست در روزی صورت گرفت که جابر انصاری در تمرین با شوخی بازیکنان مبنی بر خرید شیرینی برای ماشین جدیدش مواجه شده بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">