محسن چاوشی با «دیوونه» به برج میلاد آمد+آهنگ دیوونه

 
                        جشن سریال «شهرزاد» با پخش قطعه جدید چاوشی برگزار شد
 
                                      محسن چاوشی با «دیوونه» به برج میلاد آمد

موسیقی ما – جدیدترین اثر «محسن چاوشی» شب گذشته در جشن «شهرزاد» رونمایی شد تا صدای خواننده «شهرزاد» در برج میلاد بپیچد.



به گزارش «موسیقی ما»، تک آهنگ «دیوونه» شب گذشته در جشن سریال «شهرزاد» رونمایی شد و در حالی که محسن چاوشی غایب بزرگ این جشن بود، مراسم تقدیر از بازیگران و هنرمندان این سریال با حضور چهره‌های سرشناس حوزه سینما برگزار شد و سری اول این سریال که با استقبال عمومی رو به رو شده بود، با این آئین مجلل، پایان‌بندی جالبی به خود دید.

ترانه «دیوونه» از سروده‌های «پدرام پاریزی» و با آهنگسازی «محسن چاوشی» است که «فرشاد حسامی» آن‌را تنظیم، میکس و مستر کرده است.

* از آلبوم چه خبر؟

آخرین اخبار حکایت از آن دارد که تمام مجوزهای آلبوم «امیر بی‌گزند» اخذ شده و این اثر در مرحله اخذ شماره کتابخانه ملی و طراحی کاور قرار دارد. محسن چاوشی این روزها تمام وقت و انرژی‌اش را برای میکس و مستر آلبوم گذاشته و گفته می‌شود چاوشی طبق قرارداد بایستی نسخه نهایی آلبومش را تا اواخر این هفته تحویل شرکت پخش دهد.

برنامه‌ریزی انتشار این آلبوم در صورت اتمام روند کاری آن برای پیش از ایام ماه مبارک رمضان انجام شده و گفته می‌شود آلبوم «امیر بی‌گزند» این بار با تبلیغات گسترده شهری منتشر خواهد شد.

آلبوم جدید محسن چاوشی از دوازده قطعه تشکیل شده است. 4 قطعه از آثار این آلبوم از اشعار مولانا است و از «سعدی» و استاد «شهریار» هم یک شعر برای این آلبوم انتخاب شده است. «حسین صفا» با چهار ترانه و «علی اکبر یاغی‌تبار» و «پدرام پاریزی» هر کدام با یک ترانه در این آلبوم حضور دارند. بهروز صفاریان، کوشان حداد و فرشاد حسامی از دیگر چهره‌هایی هستند که با محسن چاوشی در ین آلبوم همکاری دارند.

شرکت «هنرنمای پارسیان» وظیفه پخش و تولید این آلبوم را بر عهده دارد و «هادی حسینی» نیز تهیه کننده آلبوم «امیر بی‌گزند» است.

* جزئیات جشن شهرزاد

احسان کرمی اجرای «جشن شهرزاد» که شب گذشته در برج میلاد برگزار شد را برعهده داشت و ناصرملک مطیعی، پرویز پرستویی و محمود دولت‌آبادی از مهمانان ویژه این جشن در سالن همایش‌های برج میلاد بودند.

سروش صحت توسط احسان کرمی برای اهدا جوایز اولین قسمت به روی صحنه آمد و گفت: زمانی که بر روی صندلی‌ها نشسته بودم و پلی‌بک‌های سریال «شهرزاد» را تماشا می‌کردم، دیالوگی را شهرزاد بر زبان می‌آورد با این مضمون که «آدم به هر چه دلش می‌خواهد نمی‌رسد» ولی باید اعلام کنم سریالی که در آن کارگردان، عوامل و گروه سازنده خوبی وجود داشته باشند چرا نباید به موفقیت برسد. استدلالم برای موفقیت این سریال استقبال مردم و هنرمندانی است که به این مکان مراجعه کردند. پس از صحبت‌های سروش صحت از امیرحسین رستمی و تنی چند از دیگر بازیگران این سریال تقدیر شد. همچنین احسان کرمی از «احمد مسجدجامعی» دعوت کرد بر روی سن حاضر شود و دقایقی در رابطه با این سریال صحبت کند.

«شهاب حسینی» با تاخیر وارد جشن شهرزاد شد اما «مینا وحید» بازیگر نقش مریم به دلیل فوت پدرش در جشن پایانی این سریال حضور پیدا نکرد.

محسن چاوشی که قطعات ماندگار و پرطرفداری را برای «شهرزاد» خوانده بود و بسیاری از طرفداران منتظر دیدار با او بودند، در مراسم جشن سریال «شهرزاد» حضور پیدا نکرد و علی رغم عدم حضور چاوشی در مراسم، از موزیک ویدئوی «دیوونه» با صدای این خواننده که مختص به جشن اختتامیه «شهرزاد» بود، رونمایی شد.

علاوه بر محسن چاوشی و مینا وحید که از غایبان مراسم بودند، «ابوالفضل پورعرب» و «گلاره عباسی» دیگر بازیگران اصلی سریال شهرزاد هم در جشن برج میلاد حضور نداشتند. ابوالفضل پورعرب در حال بازی در سریال «روزهای بی‌قراری» همراه با پژمان بازغی، الهام حمیدی و کامران تفتی است و گلاره عباسی نیز برای نمایش جشنواره‌ای «نفس» همراه با نرگس آبیار به کشور آذربایجان سفر کرده است.

 

دانلود آهنگ:4.20مگا بایت

 

نظرات (۱)


dit :c’est quoi cet article à la Con !!! Tu es censée nous donner la pêche dés le réveil et là un truc merdique même pas drôle !!!C’est la linchage de la Violette !! A la Gureeuuuuuuuuuueeeeeeeeeeeeeeeeerrrurrrrrrrrrrrrrrreeeeeuueeeeeeeeeee

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">