مرجان محتشم | بیوگرافی مرجان محتشم و همسرش | محتشم بازیگر سریال پس از باران

بیوگرافی مرجان محتشم در 13 ام اسفند ماه سال 1348 در تهران به دنیا آمده است.  وی نخستین بار به صورت حرفه ای در سال 1376 با بازی در مجموعه تلویزیونی  «بهشت گمشده» به کارگردانی کامران قدکچیان وارد دنیای هنر شد و با ایفای نقش شهربانو در مجموعه‌ تلویزیونی «پس از باران» به شهرت رسید.

مجله ویترینو ؛

مرجان محتشم متولد 13 ام اسفند ماه سال 1348 در تهران می باشد،

محتشم در فیلم «رز زرد» (1381)، تله‌فیلم‌های «ستاره‌ی من» (1387) و «نامادری» (1387) و  مجموعه‌هایی چون «بهشت گمشده» (1375)، «فکر پلید» (1377) و «ریحانه» (1383) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

شایعه ازدواج با عادل فردوسی پور 

شایعاتی مبنی بر اینکه ازدواج مرجان محتشم با عادل فردوسی پور و طلاقشان در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شد و  حتی عده ای گفتند که این دو باهم ازداوج کرده و سپس طلاق گرفته اند  که باید گفت این ها همه شایعه بوده و هیچ رابطه ای بین مرجان محتشم  و عادل فردوسی پور دو شخصیت معروف وجود نداشته است .

در اینکه عادل فردوسی پور بسیار زرنگ است هیچ شکی نیست چراکه بیشتر اطلاعات شخصی بازیکنان فوتبال را رسانه ای کرده است  اما هیچکس از اطلاعات شخصی اش هیچ خبری ندارد.

مرجان محتشم در خصوص کم کاری خود می‌گوید: من در اوج دوران بازیگری ام هم بارها عنوان کرده بودم که بازیگری نیستم  که تنها ماندن در عرصه بازیگری را سرلوحه اهدافم قرار دهم و بخواهم به هر قیمتی بازی کنم.  متاسفانه برخی از بازیگران با تن دادن به روابط نا مشروع برای خود جایگاهی در سینما دست و پا می‌کنند.  کاری که من حاضر شدم به قیمت حذف شدنم از عرصه بازیگری به آن تن ندهم.

بیماری مرجان محتشم سال 1391 با یک بیماری سخت دست و پنجه نرم می‌کرد  و در حالی که در تامین هزینه‌های درمان خود با مشکل مواجه شده بود گفته:  من حتی در حال حاضر از داشتن یک دفترچه بیمه هم محروم هستم  و در حال حاضر تنها با طراحی داخلی ساختمان امرار معاش می‌کنم.


برچسب ها ؛  marjan mohtasham , ازدواج مرجان محتشم , بیوگرافی مرجان محتشم , پس از باران , شهربانو پس از باران , عکس های مرجان محتشم , مرجان محتشم , مرجان محتشم بازیگر سریال پس از باران , مرجان محتشم و عادل فردوسی پور , همسر مرجان محتشم | بیوگرافی مرجان محتشم تصاویر مرجان محتشم مرجان محتشم مهمان برنامه دورهمی 21 دی 96مرجان محتشم بازیگر سریال پس از باران عکس های شخصی مرجان محتشم مرجان محتشمازدواج مرجان محتشم تصاویر مرجان محتشم مرجان محتشم | بیوگرافی مرجان محتشم و همسرش | محتشم بازیگر سریال پس از باران مرجان محتشم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">