مرگ نوزاد بر اثر بوسیدن

مرگ نوزاد بر اثر بوسیدن  

مرگ نوزاد بر اثر بوسیدن و توصیه اکید پزشکان برای نبوسیدن نوزاد تازه به دنیا آمده به دلیل خطرناک بودن که همه والدین باید این توصیه را جدی بگیرند و از بوسیدن نوزاد تازه متولد شده خودداری کنند.

بوسیدن نوزاد موجب مرگ شد، اجازه ندهید کسی نوزادتان را ببوسد
ماجرای پایان عمر دختر ۱۸ روزه با بی توجهی به خطرناک بودن بوسیدن نوزاد ثابت کرد که این همه تاکید پزشکان بی مورد نیست.

داستان غم انگیز نوزادی که بر اثر انتقال نوعی ویروس از طریق بوسه جان خود را از دست داد ، براساس تشخیص پزشک ویروسی که موجب مرگ نوزاد تازه متولد شد ویروس”هرپس” نام داشت.

Don’t let people kiss your baby’:Mum’s heartbreak as newborn died after being ‘kissed by someone with herpes

عاقبت بوسیدن نوزاد تازه متولد شده

نوزاد تازه متولد شده بر اثر دریافت نوعی ویروس از شخصی که او را بوسیده بود در بیمارستان بستری شد ، قدرت ویروس و توانایی کم بدن نوزاد برای مبارزه با آن در نهایت منجربه مرگ شد.

“نیکول ” و “شاین”پدرومادر این نوزاد چند روز بعداز تولد دخترشان متوجه شدند که فرزندشان در وضعیت مناسبی قرار ندارد و بایستی در بیمارستان بستری شود ، بودن او در بخش مراقبت های ویژه نوزادان روزهای سختی را برای والدین جوانش رقم زد و در نهایت ۱۸ روز بعد از متولد شدن عمر کوتاهش به پایان رسید.
همچنین بخوانید : تمامی اتفاقات و حوادث ناگوار ایران و جهان

مادر این نوزاد با انتشار تصویری از دخترش در فیس بوک نوشت :فرشته ی کوچک من دیگر درد و بیماری ندارد ، عمر ۱۸ روزه ی او به پایان رسید.

به تشخیص پزشک این نوزاد ویروس “هرپس ” را بر اثر بوسیدن فرد ناقل ویروس دریافت کرده بود که در نهایت موجب مرگ او شد.

مرگ نوزاد ۱۸ روزه بعلت بوسیدن

ویروس های هرپس سیمپلکس ۱ و ۲ (HSV-1,HSV-2)، از مهمترین ویروس های بیماری زای انسانی هستند. ویروس هرپس سیمپلکس ۱، موجب تب خال لب و ویروس هرپس سیمپلکس ۲، موجب تب خال تناسلی می شود.

این ویروس ها بسیار شایع و مسری می باشند. HSV-1 از طریق بزاق آلوده منتقل می شود اما HSV-2 از طریق تماس جنسی انتقال پیدا می کند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">