معرفی بهترین و پربیننده ترین سریالهای ترکیه ای در ایران

معرفی بهترین و پربیننده ترین سریالهای ترکیه ای بهترین سریال ترکیه ای پربیننده ترین سریال ترکی سریال ترکیه ای

برای این که در میان صدها سریال تلویزیونی ساخت کشور ترکیه کار شما را برای انتخاب بهترین سریال راحت تر کنیم، در این مطلب قصد داریم تعدادی از بهترین سریالهای ترکیه ای را به شما معرفی نماییم.

مجله ویترینو ؛

در دورانی که دنیای تلویزیون در سراسر جهان پیشرفت غیرقابل تصوری کرده و عصری که باید آن را به درستی عصر طلایی تلویزیون نامید، سریالهای ترکیه ای هر ساله بهتر و بهتر می شوند و این موضوع باعث شده که این سریال ها تماشاگران بسیاری را در سراسر جهان به خود جلب کنند.


سریال ترانه زندگی (Hayat Şarkısı)

سریال تلویزیونی «ترانه زندگی» یا «داستان زندگی» (Hayat Şarkısı) یک درام عاشقانه در مورد روابط پیچیده در یک خانواده است و در این میان شخصیت اصلی داستان برای نجات زندگی و ازدواج خود تلاش می کند. وی برای حل کردن مشکل و بازگرداندن زندگی اش به شرایط قبل یک کارآگاه خصوصی را استخدام می کند. این سریال رگه هایی از کمدی نیز را با خود دارد که از دیدن آن لذت خواهید برد.


سریال اسم او افسانه است (Adı Efsane)

سریال تلویزیونی «اسم او افسانه است» (Adı Efsane) داستان یک بازیکن سابق بسکتبال را روایت می کند که مربیگری یک تیم بسکتبال دبیرستانی را بر عهده می گیرد. وی بعد از مرگ همسرش به مشروبات الکلی اعتیاد پیدا کرده و دو دخترش را به حال خود رها می کند. اما دوستانش برای کمک به او و بازگرداندش به زندگی خوب گذشته او را ترغیب می کنند که پیشنهاد مربیگری در تیم بسکتبال یک دبیرستان پسرانه را بپذیرد. این سریال با تمی نوجوانانه آغاز می شود اما همه گروه های سنی از دیدن آن لذت خواهند برد.


سریال این شهر به دنبالت خواهد آمد (Bu Şehir Arkandan Gelecek)

در سریال تلویزیونی «این شهر به دنبالت خواهد آمد» (Bu Şehir Arkandan Gelecek) داستان جوانی کارگر در یک کشتی را روایت می کند که به ورزش های رزمی، نبردهای خیابانی و بوکس علاقمند است. از این رو برای رسیدن به هدف خود به ورزش های رزمی روی می آورد.


سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی کنند (Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

سریال تلویزیونی «راهزنان در دنیا حکومت نمی کنند» (Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz) یک سریال مافیایی با داستانی مهیج است. فیلم داستان مردی را روایت می کند که در دوران بچگی وارد دنیای زیرزمینی خلافکاران شده و خیلی زود به پدرخوانده دار و دسته ی گانگسترهای شهر تبدیل می شود. البته وی با پدرخوانده های معمول دیگر تفاوت هایی دارد که با افزایش قدرتش، عدالت، مهربانی و کارهای خیرش بیشتر می شود. وی قصد دارد که از یک گانگستر خطرناک به یک تاجر آبرومند تبدیل شود اما افراد مافیا و افرادی در دولت او را به حال خود رها نمی کنند. گفته می شود که این سریال از روی داستان واقعی مردی به نام سدات پکر که رهبر مافیا بوده ساخته شده است.


سریال جسور و گوزل (Cesur ve Güzel) – در ایران پاتریکس

سریال تلویزیونی «بی باک و زیبا» (Cesur ve Güzel) داستان مردی جوان را روایت می کند که قصد دارد زندگی دزدیده شده ی پدرش را به او بازگرداند. در سفر خود به سمت شهری که فرد مسبب بدبختی پدرش در آن اقامت دارد با زنی روبرو می شود که اسبش به سمت یک پرتگاه در حال حرکت است و خیلی زود متوجه می شود که این دختر همان کسی است که وی قصد انتقام از او را دارد.


سریال عروس استانبولی (Istanbullu Gelin)

سریال تلویزیونی «عروس استانبولی» (Istanbullu Gelin) بر اساس یک داستان عاشقانه واقعی بین یک مرد جوان از خانواده ای اصالتاً روستایی که به اصول خانوادگی شدیدا پایبند است و دختری هنرمند که زندگی مدرنش همراه با آزادی مطلق بوده ساخته شده است. اوزجان دنیز بازیگر و خواننده مشهور ترک در این فیلم نقش اول فیلم که یک تاجر جوان است را روایت می کند که خانواده اش توسط مادرش که یک زن معتقد به آداب و سنت های قدیمی است اداره می شود. دختر و پسر جوان در شهر استانبول با هم آشنا شده و بدون رضایت خانواده ی پسر با هم ازدواج می کنند. وی عروس جوان را با خود به عمارت قدیمی اش می آورد و بزودی تفاوت های فرهنگی مشکل آفرین می شوند.


سریال وطنم تویی (Vatanım Sensin)

سریال تلویزیونی «وطنم تویی» (Vatanım Sensin) در مورد داستان حمله ی یونان در سال ۱۹۱۹ به ترکیه است که در آن زمان یک فرمانده ترک به نام سودت که به شدت عاشق سرزمین مادری اش است برای یک ماموریت سری در مورد تسلیم شدن غیرواقعی و عبور از خطوط نظامی یونانی ها داوطلب می شود. در این میان زن او که از واقعیت ماجرای ماموریت شوهرش اطلاع ندارد گمان می کند همسرش مرتکب خیانت به کشور شده و در نتیجه از او جدا می شود.

ماموریت سری سودت باعث ویران شدن زندگی خانوادگی اش می شود اما اکنون به نیروهای مقاومت پیوسته و باید حملات نیروهای یونانی را متوقف کرده و شهر ازمیر را از آن ها بازپس بگیرد. وی همچنین برای بدست آوردن دوباره اعتماد همسر و بازگرداندن او نزد خود تلاش می کند.


سریال نفوذی (İçeride)

سریال تلویزیونی «نفوذی» (İçeride) سریالی پرپیچ و خم و پیچیده است که داستان آن از فیلم معروف «رفتگان» (The Departed) الهام گرفته شده است اما تفاوت های زیادی با داستان این فیلم شناخته شده دارد که با تماشای آن خود متوجه ماجرای جالب آن خواهید شد.

سریال گناه فاطما گل چیست (fatmagülün suçu ne) در ایران فاطما گل

سریال تلویزیونی فاطما گل (fatmagülün suçu ne) داستان درباره دختری به نام فاطما است که مورد آزار و اذیت گروهی پسر پولدار قرار می‌گیرد و پس از این حادثه اتفاق های زیادی برای او می افتد. این مجموعه برگرفته از یک کتاب است. برن ساعات نقش فاطمه گل و انجین اکیورک نقش کریم را بازی می کنند.

سریال قرن باشکوه (muhteşem yüzyıl) در ایران حریم سلطان

سریال تلویزیونی قرن باشکوه (muhteşem yüzyıl) در ایران حریم سلطان، سال ۱۵۲۰٫ ماجرای دربار سلطان سلیمان از شاهان عثمانی و نزدیکانش .در این مجموعه مریم اوزرلی، خالد ارگنچ، وحیده پرچین، نباهت چهره، نور فتاح‌اوغلو، اوکان یالابیک، سلما ارگچ، محمد گونسور، پلین کاراهان نقش آفرینی کردند.


سریال عشق ممنوع (aski memnu)

سریال تلویزیونی عشق ممنوع (aski memnu) سریال بر گرفته از رمان عشقِ ممنوع اثر خالد ضیاء ساخته شده‌است. عدنان که یازده سال پیش همسرش را از دست داده بازنی جوان تر از خود ازدواج می کند .این ازدواج ماجراهایی را در پی دارد.در این مجموعه کیوانچ تاتلیتوغ، برن ساعت، نباهت چهره ،سلجوق یونتم، زرین تکیندور، هازل کایا و نور آیسان نقش افرینی می کنند.


سریال عشق بی پایان (kara sevda) در ایران اکیا

سریال تلویزیونی عشق بی پایان (kara sevda) در ایران اکیا ، کارگردانی عشق بی پایان را هیلال سرال بر عهده دارد. از بازیگران این سریال به بوراک ازچویت، نسلیهان آتاگل و زرین تکیندور می توان اشاره کرد. داستان این سریال درباره کمال یک مهندس معدن است.او برای به دست آوردن روزی خودش به همراه کارگرانش در اعماق زمین در حال تلاش و جدال است.کمال فقیر است ولی غرور زیادی دارد. روزی او دختری به اسم نیهان رو از خطر غرق شدن نجات میدهد و به این ترتیب با او آشنا می شود و زندگیش تغییر می کند.
سریال ترانه زندگی (Hayat Şarkısı) سریال اسم او افسانه است (Adı Efsane) سریال این شهر به دنبالت خواهد آمد (Bu Şehir Arkandan Gelecek سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی کنند (Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz سریال جسور و گوزل (Cesur ve Güzel) – در ایران پاتریکس سریال عروس استانبولی (Istanbullu Gelin) سریال وطنم تویی (Vatanım Sensin) سریال نفوذی (İçeride) سریال گناه فاطما گل چیست (fatmagülün suçu ne) در ایران فاطما گل سریال قرن باشکوه (muhteşem yüzyıl) در ایران حریم سلطان سریال عشق ممنوع (aski memnu) سریال عشق بی پایان (kara sevda) در ایران اکیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">