ممنوعیت نوشیدن الکل در یکی از شهرهای میزبان جام ملت‌های اروپا۲۰۱۶ ؟؟؟

مقامات شهر لانس فرانسه یکی از ده شهر میزبان مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۶ اروپا، نوشیدن الکل در خیابان‌های این شهر را بیست و چهار ساعت قبل از هر بازی ممنوع اعلام کردند.

به گزارش رویترز؛مقامات برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا از هوادارانی که بلیط بازی و همچنین منطقه مخصوص هواداران را ندارند خواسته که به این شهر نروند.

تیم‌های انگلستان، ولز، روسیه و اسلواکی در گروه B رقابت‌های جام ملت‌های اروپا قرار دارند که قرار است در این شهر به صف آرایی هم درآیند .

برای همه بازی‌هایی که در شهر لانس فرانسه برگزار می‌شوند، مقررات منع نوشیدن الکل در نظر گرفته شده است. سه مسابقه انگلستان و ولز، آلبانی و سوئیس و چک و ترکیه در مرحله گروهی و یک مسابقه مرحله یک هشتم نهایی قرار است در این شهر برگزار شود.

به این ترتیب هواداران دو تیم انگلستان و ولز و دیگر تیم‌هایی که در این ورزشگاه این شهر بازی دارند باید در بارها و یا محل اقامت خود نوشیدنی‌های الکلی مصرف کنند.

مقامات شهر لانس فرانسه که میزبان بازی انگلستان و ولز در مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۱۶ است نوشیدن الکل در خیابان‌های این شهر را به مدت ۲۴ ساعت از ۶ صبح ۱۶ ژوئن تا شش صبح ممنوع اعلام کردند.

رقابت‌های امسال جام ملت‌های اروپا برای اولین بار با حضور ۲۴ تیم از ۱۰ ژوئن ( ۲۱ خرداد ) تا ۱۰ ژوئیه ( ۲۰ تیر) در شهرهای مختلف فرانسه برگزار خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">