مهمان خندوانه سه شنبه 20 تیر 96 + مرحله سوم خنداننده شو

خندوانه سه شنبه 20 تیر 96 در ادامه مرحله سوم مسابقه خنداننده شو امشب سیده مریم کشفى و حسین شاهرخ نیا با هم رقابت مى کنند.

برنامه محبوب خندوانه هر شب از یک شنبه تا چهارشنبه راس ساعت ٢٣ از شبکه نسیم به روی انتن سیما می رود.

مجله ویترینو


مرحله سوم مسابقه خنداننده شو امشب با اجرای حسین شاهرخ نیا و سیده مریم کشفی ادامه پیدا کرد. مریم کشفی در مرحله دوم بیشترین رای را نسبت به سایر شرکت کنندگان کسب کرد و شاهرخ نیا نیز در اجرای نجات رکورد رای برنامه را جا‌به‌جا کرده بودند.

در ادامه مسابقه خنداننده شو، شب گذشته حسین شاهرخ نیا و سیده مریم کشفی با هم رقابت کردند. شب گذشته در مرحله سوم رقابت خنداننده شو، حسین شاهرخ نیا از گروه حسن معجونی و سیده مریم کشفی از گروه شقایق دهقان با هم رقابت کردند. در ابتدای برنامه، احسان کرمی از میثم ابراهیمی خواننده پاپ به روی صحنه دعوت کرد و ابراهیمی قطعه ای را در آغاز برنامه به اجرا گذاشت. سپس، حسین شاهرخ نیا به عنوان اولین نفر استندآپ کمدی خود را درباره کمپین حمایت از حیوانات اجرا کرد. شقایق دهقان درباره اجرای شاهرخ نیا گفت:خوشبختانه با توجه به اینکه او جوان است و روحیه حساسی دارد، امشب پر انرژی صحنه را به دست گرفت. اشکان خطیبی نیز به اجرای خوب شاهرخ نیا اشاره کرد و با توجه به موضوع استندآپ او گفت:هر موضوعی را می توانیم انتخاب کنیم و تا ابد درباره آن طنز اجرا کنیم. رامبد جوان به خوش ریتم بودن اجرای شاهرخ نیا اشاره کرد و اینکه زمانی که کمدین از اجرای خود لذت ببرد، این حس به تماشاگر هم انتقال پیدا می کند. معجونی هم به عنوان مربی شاهرخ نیا، در خصوص کم شدن حرکات بدن او صحبت کرد و از اجرا راضی بود.خنداننده شو خندوانهعد از شاهرخ نیا، نوبت به اجرای سیده مریم کشفی رسید. این کمدین درباره رستوران رفتن و قیمت های متفاوت غذاها استندآپ خود را اجرا کرد. اشکان خطیبی در خصوص اجرای سیده مریم کشفی گفت:در طول مدت اجرا یک نسخه برای اعصابتان نوشتم (خنده). کاراکتری که طراحی کرده اید، خوب است و می توانید درباره هر موضوعی با این شخصیت ادامه دهید. حسن معجونی نیز به حضور کاراکتر ساخته شده در متن اشاره کرد و اینکه به خوبی در متن شخصیت دیده می شود. جوان نیز از شخصیت بداخلاق خانم قصه که مدام در حال غر زدن است٬،تمجید کرد. شقایق دهقان هم به عنوان مربی از اینکه مریم از مشکلات پیش پا افتاده خنده می سازد، تمجید کرد. در بخش پایانی میثم ابراهیمی ضمن اجرای قطعه ای دیگر، تعدادی از کودکان کار را به کنسرت خود دعوت کرد.

مسابقه شاهرخ نیا و کشفی در خنداننده شو خندوانه


برچسب ها ؛ خندوانه سه شنبه 20 / 04 / 96 ... مهمان امشب برنامه خندوانه کیست؟,خندوانه امشب,خندوانه 20 تیر , اجرای سیده مریم کشفى در خندوانه 20 تیر , اجرایحسین شاهرخ نیا در خندوانه 20 تیر , خندوانه,خنداننده شو 20 تیر خندوانه

نظرات (۱)


موفق باشید

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">