موضع تند وزیر کشور نسبت به وجود تخلفات گسترده در انتخابات ریاست جمهوری 96

وزیر کشورموضع تندی نسبت به وجود تخلفات گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها 96 پرفتند و گفتند: شیرینی انتخابات را با اخبار جعلی تخلفات تلخ نکنید ، تمام فیلم‌های منتشرشده درباره جعل تعرفه‌ها ساختگی است و تکذیب می‌شود.


ویترینو ؛

👈 رحمانی فضلی در گفت‌وگوی ویژه خبری:
🔹دست‌اندرکاران رسانه‌ها و فضای مجازی شیرینی این انتخابات را با طرح اخبار جعلی درخصوص تخلفات تلخ نکنند.
🔹ساز و کار اعتراض مشخص است. تا سه روز فرصت است که اعتراض‌ها را به شورای نگهبان ارسال کنند و شورا هم تا ۱۰ روز به آنها رسیدگی می‌کند.
🔹وقتی به صداقت و عملکرد شورای نگهبان اعتماد داریم این کارها بجز تخریب نتیجه‌ای ندارد؛ شورای نگهبان هم تحت تاثیر این تبلیغات قرار نمی‌گیرند.
🔹خیلی از شکایت‌ها را همزمان به وزارت کشور هم فرستادند، گفتند چون می‌دانستید فلانی اینجا رای زیاد دارد تعرفه کم فرستادید، ما آمار جزئی تعرفه‌ها را برایشان ارسال کردیم.
🔹تمام فیلم‌هایی که در فضای مجازی منتشرشده و نشان می‌دهد تعرفه جعل شده است را تکذیب می‌کنیم، تمام این فیلم‌ها را حراست، ناجا و وزارت اطلاعات بررسی و اعلام کردند که ساختگی است.
🔹اینکه رییس‌جمهور دیروز در نشست خبری اعلام کرد اگر می‌گذاشتند آن ۴ میلیونی که در صف مانده‌اند رای می‌دادند به آرای من افزوده می‌شد خطابش به بنده بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">