میثم درویشان پور برنده فینال خنداننده شو 24 مرداد 96 + عکس و فیلم

برنده فینال خنداننده شو میثم درویشان پور برنده فینال خنداننده شو که میثم درویشان پور با مجموع آرای نزدیک به 2 میلیون برنده نهایی خنداننده شو شد و مجید افشاری نفر دوم این مسابقه انتخاب شد.

میثم درویشان پور برنده مسابقه «خنداننده‌شو» برنامه خندوانه

مجله ویترینو ؛

مسابقه فینال«خنداننده‌شو»بین تیم حسن معجونی و اشکان خطیبی در روز پنج شنبه 19 مرداد برگزارشد که نییجه آن با رای گیری از مردم امشب از خندوانه اعلام شد که میثم درویشان پور از تیم اشکان خطیبی با جمع آوری نزدیک 2 میلیون رای با کنار زدن مجید افشاری نفر اول این مسابقه انتخاب شود.

فینال بزرگ «خنداننده‌شو» بین دو کمدین محبوب این برنامه مجید افشاری و میثم دروشان پور در برج میلاد با حضور بیش از 1800 تماشاگر برگزار شد که هر کدام به اجرای استندآپ خود پرداختند.

مجموع رای دهندگان به مسابقه خنداننده شو در سامانه 780 رقمی معادل 3461197 نفر بود که از بین انها به نفر دوم "مجید افشاری" 1504203 رای و به نفر اول "میثم درویشان پور" 1937009 رای داده شد.

با اعلام احسان کرمی پس از جهار ماه مسابقه هیجان انگیز و استنداپ کمدی جذاب و دیدنی رای شما مردم بر این واقع شد که میثم درویشان پور از گروه اشکان خطیبی به عنوان برنده و نفر اول این مسابقه انتخاب شود.


جایزه برنده مسابقه خنداننده شو مدال , تندیس خنداننده شو و یک هدیه نقدی بود که به میثم درویشان پور اهدا شد.

البته به مجید افشاری نیز مدال نقره , , تندیس خنداننده شو و یک هدیه نقدی به رسم یادبود تقدیم شد.

مجری برنامه خنداننده شو در اوایل امیر کربلایی زاده بود که بعد از چند قسمت احسان کرمی مجری گری این برنامه را بر عهده گرفت.

میثم درویشان پور و مجید افشاری در کنار هم در خنداننده شو

باز هم خندوانه رکورد ها را جا به جا کرد و همچنان توانست شماره یک برنامه های تلویزیونی بماند , در حدی که شرکت کردن در رای گیری یک برنامه تلویزیونی در این حد خود نشان از موفقیت رامبد جوان و اتاق قکر خندوانه است.

در رای گیری خنداننده شو , نزدیک به سه و نیم میلیون شماره منحصر به فرد شرکت کرده بودند.

بدین ترتیب پرونده مسابقه خنداننده شو و ایده خلاق و جدید خندوانه بعد از چهار ماه بسته شود تا انشالله اقدامات لازم برای برگزاری خنداننده شو 2 آغاز شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">