نابودی زمین با برخورد سیاره ایکس // نابودی زمین در سال 2017 // سیاره نیبورو چیست ؟؟

نابودی زمین با برخورد به ستاره ایکس ! خبری که سالهای قبل تحت عنوان یک کتاب و در سال 2017 به عنوان خبری دلهره آور فاجعه پایان زندگی انسان ها را در دنیا منتشر کرد.

نابودی زمین،نابودی زمین با برخورد سیاره ایکس،سیاره ایکس،نابودی زمین با برخورد سیاره نیبورو در سال 2017،نابودی زمین در سال 201،از شایعه تا واقعیت نابودی زمین،اخبار نجوم،اخبار ناسا

گزارش ویترینو به نقل از نمناک ؛ یکی از سیاره شناسان از حادثه ی ترسناک خبر داد. نیبورو ستاره ای تاریک که یکی از بزرگترین ستاره های منظموه شمسی است در مسیر حرکت خود با زمین برخورد خواهد کرد. مردم اروپا که از اتمام سال پر حادثه 2016 خوشحال بودند حالا با خبری که میرر منتشر کرده است دوباره دچار نگرانی شدند. "دیوید میدی " ادعا کرد ستاره ای بزرگ که دو برابر اندازه سیاره زمین است در حال حرکت به سمت زمین است و طبق پیش بینی این سیاره شناس ماه اکتبر با زمین برخورد خواهد داشت ، به همین دلیل اکتبر را ماه پایان زندگی تمام انسان های دنیا می داند.

hین سیاره شناس برای اثبات نظریه خود شواهد بسیار از قبیل فوران آتشفشان و زمین لرزه هایی که پیش بینی شده اند را مطرح کرد. موج افزایش دما و گرما در کره زمین یکی دیگر از عواملی است که این نظریه را به حادثه ای قریب الوقوع تبدیل می کند. دیوید میدی از این سیاره در کتاب مشهور خود با عنوان " سیاره x در سال 2017 می رسد بسیار گفته است.

وب سایت میرر در انتهای این گزارش می نویسد :کاربران عزیز قبل از انکه آخرین آرزوهایتان را برای عزیزانتان داتشه باشید بدانید که چنین نظریه ای هنوز توسط دانشمندان تایید نشده است ، هر چند کاملا رد هم نشده است. تنها واکنش به نوشته و اظهارات این نویسنده از سوی ناسا بوده است که ان را تنها مطلب جعلی و بی پایه خوانده است.

نظرات (۰)