کدام مجری معروف تلویزیون ،بدهکار میلیاردی موسسات غیرمجاز است؟

نام مجری معروف تلویزیون که بدهی میلیاردی دارد چیست؟

کدام مجری معروف تلویزیون ،بدهکار میلیاردی موسسات غیرمجاز است؟

ماجرای بدهی میلیاردی مجری تلویزیون به موسسات مالی غیرمجاز

مجله ویترینو ؛

دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در بخشی از گفت‌وگوی تفصیلی خود با همشهری، شفاف نبودن اطلاعات، پیاده نشدن دولت الکترونیک و سیستمی نشدن سامانه‌ها در دستگاه‌های دولتی و غیردولتی را علت اصلی شکل‌گیری مفاسد خرد و کلان در کشور دانست.

دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از بدهی میلیاردی مجری مغپعروف تلویزیون پرده برداشت و اعلام کرد به زودی آن آن را فاش خواهیم کرد.

اسم شومن بدهکار موسسات را اعلام می‌کنیم

کاظم پالیزدار، دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در تشریح بخشی از مشکلات بازگرداندن طلب مال‌باختگان موسسات مالی گفت: بخشی از مشکلات موسسات مطالبات معوقه آنهاست.

برای بازپرداخت سپرده‌های مردم باید تسهیلات این موسسات نیز برگردند. بسیاری از این معوقات نیز برای آدم‌های مطرح است. یکی از این افراد را همه کشور می‌شناسند؛ هر شب با ظاهر و رفتار موجه در تلویزیون برنامه اجرا می‌کند، یک کت و شلوار شیک و پیراهن سفید می‌پوشد و زبان انتقادش هم به سمت همه مقامات جمهوری اسلامی برمی‌گردد.

شما اگر خیلی راست می‌گویی، بدهی‌ات را بده؛ لازم نیست در تلویزیون مانور بدهی و شو اجرا کنی. این فرد اگر بخواهد به این رویه ادامه دهد، اسمش را در رسانه‌ها مطرح خواهم کرد. او چند میلیارد تومان بدهی دارد و دفعه بعد اسمش را مطرح خواهم کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">