نتیجه بازی رئال مادرید و یونتوس 13 خرداد در فینال لیگ قهرمانان اروپا + فیلم و جزئیات

نتیجه بازی رئال یونتوس ،رئال مادرید- یوونتوس،نتیجه بازی رئال مادرید و یونتوس 13 خرداد در فینال لیگ قهرمانان اروپا + فیلم و جزئیات،نتیجه قینال لیگ قهرمانان اروپا 2017،نتیجه بازی دیشب رئال ،جزئیات و نتیجه فینال لیگ قهرمانان 2017،بازی رئال مادرید امشب،خلاصه بازی رئال مادرید و یوونتوس،نتیجه بازی رئال مادرید و یوونتوس

امشب در حساس ترین دیدار فصل فوتبال اروپا، رئال مادرید و یوونتوس در فینال کاردیف مقابل هم قرار گرفتند که نتیجه و جزئیات آن را دراختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

ویترینو ؛ کهکشانی ها که دو بار در سه فصل گذشته قهرمان چمپیونزلیگ شدند، برای رسیدن به دوازدهمین قهرمانی در اروپا، باید از دیوار بلند یوونتوس عبور کنند؛ تیمی که تا رسیدن به فینال تنها سه گل دریافت کرده است.

ضمن اینکه بیانکونری در سه حضور آخرش در فینال چمپیونزلیگ شکست خورده و بازیکنان این تیم انگیزه زیادی برای پایان دادن به این طلسم دارند.


نتیجه بازی رئال مادرید و یونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا 2017 که رئال مادرید توانست با نتیجه قاطع 4 بر 1 یوونتوس را شکست دهد و برای دومین بار پیاپی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">