نتیجه بازی پدیده و استقلال امروز جمعه 29 دی 96 +فیلم خلاصه بازی

نتیجه بازی پدیده و استقلال امروز جمعه 29 دی 96 +فیلم خلاصه که بازی استقلال و پدیده در لیگ برتر امروز 29 دی 96 برگزار شد که در ادامه جرئیات ان را در اختیار شما عزیران قرار می دهیم.

مجله ویترینو ؛

پدیده و استقلال و استقلال و پدیده و فیلم بازی استقلال و پدیده و بازی امروز استقلال که استقلال امروز با چند تغییر نسبت به بازی های گذشته برابر پدیده در هفته بیستم لیگ برتر به میدان می رود.

شهاب گردان در رابطه با بازی حساس پدیده مقابل استقلال ، گفت : بازی بسیار سخت و ویژه ای برای تیم ما است . ولی خدا را شکر ما در این بازی میزبان هستیم و از حمایت هواداران خود بهره می بریم و ان شالله بتوانیم با یک بازی خوب در ورزشگاه ثامن ، 3 امتیاز بازی را در مشهد حفظ کنیم و خودمان را به جایگاهی که قبلا داشتیم ، برسانیم .

نتیجه بازی

پدیده استقلال

هفته بیستم لیگ برتر/ ساعت: 15

استادیوم: امام رضا (ع) مشهد

ترکیب استقلال : مهدی رحمتی     روزبه چشمی     مجید حسینی     میلاد زکی پور     وریا غفوری     امید ابراهیمی     فرشید باقری     امید نورافکن     سرور چپاروف     فرشید اسماعیلی     جابر انصاری

ترکیب پدیده : ---


فیلم خلاصه بازی استقلال و پدیده امروز جمعه 29 دی 96 در مشهد


نظرات (۱)


بازی پرسپولیس چی شد؟

پاسخ:
در دقیقه آخر مساوی شد

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">