نحوه ارتباط مستقیم و شماره پیامک رئیس جمهور حسن روحانی + وب سایت رسمی حسن روحانی

نحوه ارتباط مستقیم با رئیس جمهور و شماره پیامک حسن روحانی که اگر توجه کرده باشید در پیامک های ارسالی از طرف رئیس جمهور دکتر روحانی سامانه پیامکی 11195 به عنوان شماره پیامک ارتباط مستقیم با رئیس جمهور دکتر ورحانی ذکر شده است.
روحانی،حسن روحانی،رئیس جمهور،دکتر حسن روحانی،اخبار ریاست جمهوری،اخبار جدید،اخبار روز، تحلیف روحانی,مراسم تحلیف روحانی,اخبار سیاسی،،

حتما شما هم متوجه شماره پیامک ارتباط مستقیم با رئیس جمهور دکتر روحانی که در زیر پیامک های دکتر روحانی برای رخدادهای مهم که برای همه مردم ایران ارسال شده نشده اید.

این شماره که به شماره mask موسوم است امکان دریاف پیامک یا به قولی ریپلای کردن پیامک را دارد و فرستنده امکان دریافت پیام شما را دارد.

پیامک رئیس جمهور از سرشماره mask روحانی ارسال می شود که امکان ارسال پیامک و ریپلای کردن پیامک شماره‌های mask بدون اطلاع از سرشماره امکان پذیر نیست.

سرشماره 111 شماره ای است که حدود دو سال پیش به دلیل رندی به درخواست دولت به این نهاد اختصاص یافت کهامکان ارسال پیامک به ان وجود دارد و در ضورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید ولی طبق ان چه گفته شد ارسال پیامک به سرشماره های mask مثل شماره پیامک دکتر حسن روحانی امکان ارسال پیامک یا ریپلای کردن وجود ندارد.

شماره پیامک 11195 به این دلیل در انتهای پیامک های رئیس جمهور مورد تاکید قرار گرفته که مردم از سرشماره مربوط به mask روحانی مطلع شوند و ارتباط مردم و رئیس جمهور تعاملی شود تا اگر مردم خواستند متقابلا بتوانند پیامکی برای رئیس جمهور ارسال کنند.

شما عزیزان همچنین می توانید درخواست‌ها، پیشنهادات، انتقادات و نظرهای خود را از راه‌های زیر با دفتر ریاست جمهوری در میان بگذارید:


ریاست جمهوری اسلامی ایران
آدرس: تهران – میدان پاستور – خیابان پاستور
تلفن 64451


مرکز ارتباطات ریاست جمهوری
تلفن 111
تلفن ۱۱۱ آماده دریافت درخواست‌ها، پیشنهادات، انتقادات، نظرها

سایت مرکز ارتباطات ریاست جمهوری:
http://www.saamad.ir


برای ارسال نظرات و پیغام شخصی به حسن روحانی کلیک کنید
http://rouhani.ir/contactus.php

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">