نزدیک ترین نمونه ساختگی آیفون 8 اپل

کانال آنباکس تراپی (Unbox Therapy) در یوتیوب ویدیویی را از نزدیک‌ترین نمونه‌ی ساختگی آیفون ۸ منتشر کرده است. مساله‌ای که نمونه‌ی جدید ساختگی از آیفون ۸ را جالب توجه می‌کند، ابعاد دقیق آن در کنار ابعاد سایز نمایشگر و هماهنگی با اغلب شایعات محتملی است که تا امروز در مورد آیفون ۸ شنیده‌ایم. ضمنا باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که این نمونه‌ی ساختگی دقیقا با ابعاد لوازم جانبی نظیر قاب و شیشه‌ی محافظ تولید شده برای آیفون ۸ همخوانی دارد. همانطور که در ویدیو نیز مشاهده می‌کنید، شیشه‌ی محافظ و قاب توسعه یافته برای آیفون ۸ که توسط سازندگان متفاوتی تولید شده‌اند، کاملا با سایز گوشی و نمایشگر آن همخوانی دارند که تا حدودی ابعاد در نظر گرفته شده برای تولید نمونه‌ی ساختگی را تایید می‌کند.


نمونه‌ی ساختگی آیفون ۸ مورد بررسی در ویدیو از نمایشگر ۵.۸ اینچی بهره می‌برد که اخبار و شایعاتی را که تا امروز در مورد این گوشی منتشر شده، تایید می‌کند. ضمنا باید به حذف کلید فیزیکی هوم در پنل جلو اشاره کرد. با وجود اینکه آیفون ۸ از نمایشگر ۵.۸ اینچی استفاده می‌کند، اما سایز آن از آیفون ۷ پلاس کوچک‌تر است. دلیل این امر، کاهش بسیار زیاد حاشیه‌های بالا و پایین گوشی به لطف حذف کلید فیزیکی در پایین و همچنین حذف حاشیه‌ی بالایی است، به‌طوری‌که در حاشیه‌ی بالا تنها در قسمت میانی کمی شاهد نفوذ حاشیه در نمایشگر هستیم و در گوشه‌های چپ و راست، نمایشگر تا مرز خمیدگی گوشی ادامه یافته است. آیفون ۸ در مقایسه با گلکسی اس ۸ سامسونگ از ارتفاع کمتری بهره می‌برد که نشان از نسبت تصویر متفاوت آیفون ۸ در مقایسه با پرچمدار سامسونگ با وجود سایز برابر نمایشگر دارد.

در این نمونه‌ی ساختگی خبری از سنسور اثر انگشت نیست. پس از انتشار اخباری در مورد ادغام سنسور اثر انگشت با کلید مجازی هوم، اخیرا شایعاتی منتشر شده که حکایت از حذف سنسور اثر انگشت دارد. به نظر می‌رسد اپل نتوانسته سنسور اثر انگشت را با کلید مجازی هوم ترکیب کند و از طرفی دیگر تمایلی به قراردادن سنسور انگشت در پشت گوشی نیز ندارد. در صورت حذف سنسور اثر انگشت از روی آیفون ۸ به طور حتم باید شاهد معرفی روشی دیگر برای هویت سنجی کاربران باشیم. یکی از تغییرات دیگر مورد بحث در ماه‌های اخیر که در نمونه‌ی ساختگی نیز قابل رویت است، چینش عمودی دوربین دوگانه آیفون ۸ است که با یک بیرون زدگی چشمگیر همراه شده است.

نظرات (۱)


خیلی هم خوب

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">