نیما کرمی و همسرش | بیوگرافی نیما کرمی و همسرش زینب زارع + اینستاگرام نیما کرمی

بیوگرافی و عکسهای نیما کرمی و همسرش زینب زارع بیوگرافی نیما کرمی نیما کرمی و همسرش : نیما کرمی مجری صدا و سیما متولد خرداد ماه سال ۱۳۵۶ در تهران و ۴۰ سال سن دارد .

مجله ویترینو ؛

بیوگرافی نیما کرمی و همسرش زینب زارع ، نیما کرمی متولد خرداد 1356 در تهران، مجری و گوینده است.

تحصیلات : وی فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران در مقطع لیسانس از دانشگاه آزاد است .

وی با اجرای برنامه های تلویزیونی از جمله برنامه صبحی دیگر که از شبکه اموزش پخش میگردد به شهرت رسید . وی در این برنامه به همراه همسرش زینب زارع به صورت مشترک به اجرا می پردازند.

نیما کرمی چند سالی است که ازدواج کرده است . همسر او زینب زارع نام دارد که او هم از مجریان تلویزیون است که علاوه بر اجرا در زمینه طراحی مانتو را هم شروع کرده و نام برند مانتوهای طراحی شده خود را نیز میس سان (بانوی خورشید) گذاشته است. این زوج هنرمند دارای یک فرزند دختر به نام نیلی می باشند.

نیما کرمی با زینب زارع ازدواج کرده است و صاحب یک دختر بنام نیل هستند.

حدود سال 1385 با همسرم زینب زارع که از مجریان توانای کشور به حساب می آیند در رادیو آشنا شدم، وقتی با ایشان برخورد کردم جدا از ظاهرشان، از نوع برخورد و فعالیت اجتماعی ایشان خوشم آمد و به این نتیجه رسیدیم که ایشان گزینه مناسبی به شمار می روند
.سال 82 من دانشجوی تئاتر بودم و یکی از دوستانم به من گفت که برای گروه نیمرخ تست اجرا می‌ گیرند، استودیوی این برنامه نزدیک دانشگاه ما بود، برنامه مربوط به نوجوانان و مجری برنامه هم مژده لواسانی بود.
برای این برنامه مجری دوم می‌خواستند و اجرای من مورد قبولشان واقع شد که پس از آن به رادیو رفتم و کار اجرا را ادامه دادم تا به امروز …

ایده اولیه کارگاه مشترک من و همسرم با آینه‌ و شمعدان عروسی‌ مان شروع شد دوستی که فامیل‌ مان هم بود آینه و شمعدان عروسی ما را ساخت و کلی طرفدار پیدا کرد و  این منجر به قرار کاری بین ما شد.
در ابتدا کار با شیشه‌ های رنگی را شروع کردیم و نام برندمان  را خورشید گذاشتیم الان اما کارمان تلفیق کاشی و چوب یا فلز و چوب است.

آدرس صفحه اینستاگرام نیما کرمی : @ karaminima

بیوگرافی نیما کرمی
زینب زارع : خواهر من طراحی پارچه و لباس خوانده است کار ما فعلا طراحی و دوخت محدود برای آدم‌هایی است  که به ما سفارش می‌ دهند و لباس‌ های خاص دوست دارند، با کار چوب برند خورشید تولید شد با نام سان وود  و حالا هم طراحی مانتو و لباس‌ مان میس سان یا بانوی خورشید نام گرفته است
نیما کرمی : در این سال‌ها جسته و گریخته کار بازیگری را ادامه دادم و در چند تئاتر حرفه‌ ای و یک تله‌ فیلم بازی کردم  در مورد تئاتر که باید بگویم برایم خیلی لذت‌ بخش است  و درواقع کاری دلی محسوب می‌ شود اما در مورد سینما و تلویزیون به دنبال یک موقعیت بسیار خوب هستم.

نیما کرمی با احسان کرمی که او هم از مجریان سیما است برادر می باشند.

حضور در دورهمی پنچ شنبه 28 دی 1396

نیما کرمی و همسرش زینب زارع، مجریان توانمند کشورمان در روز پنجشنبه (٩۶/١٠/٢٨) ساعت ٢٣ در برنامه دورهمی به عنوان مهمان حضور داشتند

.

زندگینامه نیما کرمی

نیما کرمی : اگر قرار باشد برنامه‌ ای داشته باشیم و مهمان آن را خودم انتخاب کنم دوست دارم میزبان آقای محمدجواد ظریف باشم.

دوست دارم در بخشی از برنامه خانواده‌ شان هم حضور داشته باشند و از همسرشان سوال کنم داشتن چنین همسری که مرتب در سفر هستند با این همه دردسر چطور است ؟ 
در برنامه صبحی دیگر درباره مشکل حرکتی خبری خوانده می‌ شد که دانشمندانی که نمی‌ توانند حرکت کنند و …
من ناگهان در میانه خبر گفتم مثلا کسانی که چلاق هستند …
بعد‌ها نامه توبیخی برایم آمد و خودم هم آن اشتباه را قبول داشتم، درست مثل تفاوت قد بلند و دراز که هر دو یک معنا می‌ دهند اما استفاده از دومی در تلویزیون چندان جایز نیست

حاشیه های اجرا نیما کرمی و زینب زارع …

عکس جنجالی در آغوش گرفتن نیما کرمی و همسرش در برنامه زنده تلویزیونی که جنجال زیادی به پا کرد. نیما کرمی درباره این اتفاق گفت که با تشویق مردم جوگیر شدیم و این اتفاق افتاد.

نیما کرمی: اینکه می‌گویید زندگی برای مجریان تلویزیونی سخت است را قبول ندارم. هر رسانه‌ای خطوط قرمز خود را دارد. وقتی شما در یک رسانه کار می‌کنید باید در چارچوب همان رسانه زندگی کنید و اگر این موضوع را دوست ندارید می‌توانید شغل‌تان را عوض کنید.

زینب زارع : من فکر می‌کنم آدم‌هایی که زندگی کاری و شخصی‌شان با هم تداخل پیدا می‌کند و زندگی برای‌شان سخت می‌شود دو حالت دارند؛ اول اینکه خودشان به دنبال حاشیه می‌روند و دوم اینکه آدم‌های بدشانسی هستند؛ مثلا اینکه اتفاقی که ممکن است برای همه آدم‌های دنیا بیفتد برای یک مجری هم رخ می‌دهد اما در همان حال کسی از او فیلمبرداری می‌کند و از بدشانسی این فیلم رسانه‌ای می‌شود و. . .. بعضی وقت‌ها به اتفاق‌های اینچنینی که نگاه می‌کنم می‌بینم واقعا فقط می‌توان اسم بدشانسی را رویش گذاشت؛ اینکه یک شوخی، یک جمله ساده یا یک اتفاق شخصی ناگهان بدون خواست آن فرد رسانه‌ای شود دیگر فقط باید اسمش را بدشانسی گذاشت.

نیما کرمی: با زینب موافقم. ما باید در چارچوب‌هایی که رسانه‌مان مشخص می‌کند حرکت کنیم اما ممکن است این اتفاق‌ها برای هر کسی بیفتد و خیلی‌ها ناخواسته قربانی همین بدشانسی‌ها شوند. ما در مرحله گذار هجوم اپلیکیشن‌های رسانه‌ای هستیم که هنوز فرهنگ استفاده‌شان را بلد نیستیم؛ مثلا اگر من در یک کافی‌شاپ با دوستانم بگویم و بخندم مگر چه می‌شود؟ مگر دیگران چنین معاشرت‌هایی در زندگی‌شان ندارند؟

درست است که من نباید کارهایی برخلاف عرف و شرع انجام دهم و به عنوان یک مجری مراقبت بیشتری از رفتارم داشته باشم اما همه آن آدم‌هایی که لوله تفنگ‌شان را طرف مجری‌هایی می‌گیرند که چنین مشکلاتی برای‌شان به وجود آمده اگر تنها به ۲۴ ساعت گذشته خود نگاه کنند، دیگر به این راحتی‌ها قضاوت نمی‌کنند یا همان‌هایی که به برنامه‌ای که یک لهجه در آن به کار برده شده حمله و آتش آن را تند می‌کنند اگر با خودشان فکر کرده و به حجم جوک‌های قومیتی که ارسال کرده‌اند فکر کنند دیگر به این راحتی‌ها اجازه توهین به خودشان نمی‌دهند. به یاد داشته باشیم کسی را قضاوت می‌کنیم که قبلا کلی کار خیر کرده و تنها به خاطر یک اشتباه نباید او را حذف کرد.


برچسب ها ؛  اینستاگرام نیما کرمی مجری زینب زارع دورهمی زینب زارع مجری نیل کرمی نیما کرمی دورهمی نیما کرمی و همسرش
 nima karami , بیماری نیما کرمی , بیوگرافی زینب زارع همسر نیما کرمی , بیوگرافی نیما کرمی , روبوسی نیما کرمی و همسرش , زینب زارع , زینب زارع متولد چه سالی است , علت زخم پیشانی نیما کرمی , نیما کرمی متولد , نیما کرمی و احسان کرمی , نیما کرمی و برادرش , نیما کرمی و همسرش , نیما کرمی ویکی پدیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">