هدایا و وصیت نامه جناب خان به رامبد جوان قبل از مرگ// همیشه به یاد مرگ باشید؟؟؟+ویدئو

گزارش ویترینو ؛ «جناب خان» در حالی که صدایی بغض‌آلود داشت، بابت دیدن یک موی سفید فاتحه خود را خوانده است. به همین جهت مشغول اعتراف کردن و حلالیت طلبیدن شد.
در بین این اعتراف‌ها او از رامبد و وزیر نیرو بابت گرم شدن استودیو و قطعی کولرها عذرخواهی کرد و گفت: واقعیت این است که من یک سیم از پشت استودیو برای تأمین برق بالای لبوهایم کشیده بودم و همین جا از مهندس چیت چیان هم عذرخواهی می کنم.
«جناب خان» پس از این از جوان خواست تا فیلمی که قرار است به جشنواره فجر امسال برساند را فراموش کند و با قدرت کار دیگری را شروع کند؛ چرا که گویا هنگام ریختن آهنگ های بندری روی هارد، قطعه ها با اصل فیلم که روی هارد بود ترکیب و جایگزین شده اند.
در ادامه وقت نوشتن وصیت‌نامه رسید و جناب خان در بخشی از وصیتش به جوان که در حال نوشتن بود گفت: دو سال بعد از مرگ من به جای «خندوانه» ماه عسل را اجرا کن و 15 سال هم مشکی‌ات را درنیاور!

پیشنهاد ما مشاهده ویدئو می باشد که بسیار دیدنی و جذاب است ، برای مشاهده ویدئو بر روی علامت کلیک کنید...

نظرات (۲)


بسیار عالی
موفق باشی

پاسخ:
سپاس از حضور گرمتان..
شما هم موفق باشید...


اینو دیدم ...خخخ
منم میخوام وصیت کنم

پاسخ:
منتظر وصیتتون هستیم...
در پناه حق شاد باشید...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">