همه چیز درباره خیانت بازیکن پرسپولیس و رابطه با دختری جوان + نام بازیکن پرسپولیس

اقدام زشت و غیر اخلاقی بازیکن پرسپولیس که بازیکن سابق پرسپولیس عاشق دختری جوان شده و درخواست طلاق از همسرش را هم داده است.

اخبار جالب،اخبار داغ ورزشی،اخبار پربیننده ورزشی،اخبار داغ،اخبار ورزشی ،اخبار جدید،اخبار  فوتبالی،آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ،،

ویترینو ؛ همین 2، 3 سال پیش بود که هواداران پرسپولیس او را یک صدا تشویق می کردند و او یکی از خوب های این تیم محبوب پایتخت بود. او که از یک تیم ریشه دار تهرانی به پرسپولیس آمده بود در خانواده ای بزرگ نشده بود که وضع مالی خوبی داشته باشند. به سختی بزرگ شده بود و با زحمت پولی را برای آینده پس انداز کرده بود.

این بازیکن جنوب شهری همه پس اندازش را صرف خرید سه واحد آپارتمان در منطقه غرب تهران کرد. در آن روزها همه چیز خوب بود و زندگی به آرامی سپری می شد ولی ناگهان همه چیز رنگ و بوی دیگری گرفت و حالا نزدیک به 6 ماه است که این آقای فوتبالیست رنگ خانه و همسرش را ندیده است.

اطرافیانش می گویند او عاشق دختری جوان شده و درخواست طلاق از همسرش را هم داده ولی زن او که از این زندگی مشترک یک بچه هم دارد برای برگشتن این آقای فوتبالیست به تمام آشناها رو انداخته و تلاش می کند تا او را به زندگی مشترک برگرداند،تلاشی که فعلا بیهوده بوده و نتیجه نداده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">