واکنش جنجالی امیر تتلو به حکم 10 سال زندان و 74 ضربه شلاقش در صفحه تلگرامش//آهنگ زندانی با صدای امیر تتلو!!+عکس

امیر تتلو به حکم 10 سال زندان و 74 ضربه شلاقش در صفحه تلگرام خود واکنش جنجالی اظهار کرده و قرار است آهنگی با نام " زندانی" را در این مورد با تنظیم امیر دیوا منتشر کند.

امیر تتلو،امیرتللوبه 10سال زندان و 70 ضربه شلاق محکوم شد،اخبار داغ،اخبار جنجالی،اخبار هنرمندان،اخبار فرهنگی،دانلود آهنگ زندانی،زندانی باصدای امیر تتلو

گزارش ویترینو به نقل از سیمرغ ؛

جعفری دولت‌آبادی اعلام کرد: به موجب حکم صادره از محاکم تهران، یکی از خوانندگان زیرزمینی به ده سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شده است که با توجه به اعلام گذشت یکی از شکات، یک دوم مجازات حبس تعلیق شده است.

واکنش جنجالی تتلو ؛ خداوندا راضیم به رضایت !! یکیو دارى که فقط مال توعه و میخواد واست بمیره !! تو بگو بمیر من میگم "چشم"  !! همینجا هستم و لباس گوسفند هم نمیپوشم چون تو کشور خودم زندان باشم بهتر از آزادى زیر بلیط اینو اون و زیر پا گذاشتن اعتقادامه !! من برم سراغ ورزشم که اگه بیرون موندم #قهرمان ى بیارم و اگرم نبودم که خودت بزرگى و باز یه راهیو باز میکنى که خدمت کنم و روز قیامت جلوت رو سفید باشم و بقیش هم بازم دست خودت...


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">