واکنش جنجالی باران کوثری به ممنوع التصویری اش در صدا و سیما + عکس

واکنش تند باران کوثری نسبت به اقدام صدا و سیما برای محدود کردن تصویرش در تیزر تبلیغاتی: با صراحت اعلام کنید حرف هاى بعضى ها به مذاقمان خوش نمى آید/مبارزه تان هم مبتذل است.

مجله ویترینو ؛

باران کوثری بازیگر زن سینما و تلویزیون نسبت به اقدامات صدا و سیما برای محدود کردن تصویرش در تیزر تبلیغاتی «فیلم سینمایی شَنل» واکنش تندی نشان داد و در اینستاگرام خود نوشت ؛

با چه سرعت عجیبی در جاده ابتذال می‌راند این صداوسیما ! از اخبار کذبش بگیرید تا سریال‌های بی‌کیفیتی که عواملش همه از سازمان طلبکارند و ماه‌ها باید دنبال پولشان بدوند.

ابتذال لباس‌ها و دکورها و حرف‌ها که بماند ...

این هم از نمایش ابتذال در موضع گیری‌تان ! باصراحت اعلام کنید حرف‌های بعضی‌ها به مذاقمان خوش نمی‌آید تصویرشان را حتی در تیزر فیلم‌‌های سینمایی‌شان پخش نمی‌کنیم .

این بازی‌ها برای چیست ؟

برای بازی دادن مردم ؟
مبارزه‌تان هم مبتذل است برای همین مردم دلزده و خسته‌ان از دیدنتان ...

باران کوثری فقط می تواند در یک پلان تیزر تبلیغاتی صدا و سیما حضور داشته باشد به گفته پخش کننده صدا و سیما به شرط نشان دادن یک پلان از باران کوثری مجوز پخش این تیزر را صادر کرده است.

تیزر فیلم سینمایی شَنل این روزها روی پرده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">