واکنش جنجالی شجاعیان درباره کورس خیابانی با جابر انصاری در تهران در ۱۶ آبان ۹۶

کورس عجیب انصاری و شجاعیان با خودروهای لوکس در اتوبان‌ ،ماجرای کورس دو بازیکن استقلال در تهران در ۱۶ آبان ۹۶ ،  اینها عناوینی بودند که تیتر یک سایت های خبری و ورزشی شدند و باعث ایجاد جنجال و حواشی برای دو بازیکن استقلال درباره شایعه کوس گذاری شجاعیان و انصاری شدند به همین دلیل شجاعیان اظهارات تندی درباره این ماجرا داشته که در ادامه برای شما عزیزان قرار داده ایم.

مجله ویترینو ؛

واکنش تند داریوش شجاعیان به کورس خیابانی اش با جابر انصاری بایکن استقلال
در حالی که مطرح شده بود 2 بازیکن تیم استقلال روز گذشته در یکی از بزرگراه های تهران اقدام به کورس گذاشتن کردند، در نهایت این خبر از سوی مسئولان باشگاه استقلال تکذیب شد.

داریوش شجاعیان در این باره بیان کرد: این مسائل شایعه ای بیش نیست ومن برای عاملان انتشار خبر متاسف هستم.مطمئن باشید از افرادی که این شایعات را برای من و جابر انصاری درست کردند نمی گذرم و به دلیل اینکه آبروی ما را به بازی گرفته اند، شک نکنید به مراجع قضایی مراجع و از عامل انتشار این خبر شکایت خواهم کرد، فردی که این خبر را منتشر کرده را هم شناسایی کرده ایم و دستگاه قضا با او برخورد خواهد کرد.

گفتنی است جانشین پلیس راهور هم این شایعه را تکذیب کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">