وصیت نامه یک دختر معصوم سوری؟+متن و تصویر

به گزارش اختصاصی ویترینو؛این متنی که می خوانیدوصیت یک دخترسوری است که در عین پاکی و معصومیت می نویسد که دل هر خواننده ای را به درد می آورد ...

این متن که رکورد اشتراک گذاری در بین شبکه های اجتماعی جهان را شکسته است. به شرح زیر است؛

""این عهد من است. مادر عزیزم،من می خواهم همیشه چهره شاد من را به خاطر بسپاری و تخت خواب مرا همانطور که هست،زیبا نگهداری.و شما، برادرم! ناراحت نباش، می خواهم لحظه هایی را که در "فضای باز" بازی می کردیم را به یاد داشته باشی.و تو خواهرم!به دوستانت بگو که من به خاطر گرسنگی مردم.ای فرشته مرگ،بشتاب و جان مرا بگیر که در بهشت غذا بخورم چون من خیلی گرسنه ام.وخانواده من نگران من نباشید در بهشت به جای شما نیز تاجایی که بتوانم غذا می خورم چون در آنجا غذا  فراوان است.""

او باگفتن چنین حرف هایی دل هر فردی را به درد آورد.

از شما مخاطبان گرامی سایت ویترینو خواهشمندیم برای انتشار این مطلب این متن را در صفخات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">