پلیس فرانسه 36 نفر از هواداران تیم فوتبال انگلیس را دستگیر کرد!

در حاشیه برگزاری جام ملت های اروپا و در نتیجه درگیری هواداران تیم ملی فوتبال انگلیس با پلیس شهر لیل؛بیش از 36 نفر دستگیر و 16 نفر دیگر نیز به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش اختصاصی ویترینو از بسته ورزشی یورو2016؛

فرمانداری لیل فرانسه، طی بیانیه‌ای اعلام کرد در نتیجه درگیری هواداران تیم ملی فوتبال انگلیس با نیروهای پلیس 36 نفر از آن ها دستگیر و 16 نفر دیگر نیز به بیمارستان منتقل شدند.

در این بیانیه با اشاره به رفتار‌های خشونت‌آمیز ناشی از مصرف زیاد نوشیدنی های الکلی هواداران تیم ملی انگلیس، گفته شده که نیروهای امنیتی فرانسه برای محدودیت استفاده از مشروبات الکلی در لیل کنترل‌های شدیدی در نظر گرفته است.

انگلستان امروز در ورزشگاه بولارت دللیس در شهر لان در فاصله 30 کیلومتری شهر لیل با تیم ملی ولز دیدار خواهد کرد. در حالی که در شمال فرانسه 3900 نفر از ماموران پلیس این کشور برای تامین امنیت جام ملت‌های اروپا 2016 وارد عمل شده اند، در شهر لیل نیز 1600 نفر از نیروهای امنیتی در حالت آماده‌ باش خواهند ماند.

گفتنی است که به دنبال وقایع رخ داده مذکور؛ برای جلوگیری از درگیری احتمالی میان هواداران انگلیسی و روس در شهرهای لیل و لان که در نزدیکی هم قرار دارند، پلیس های امنیتی از هم اکنون وارد عمل شده اند.

نظرات (۱)


فوتبال و دردسراش

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">