پناهجویان سوری در ترکیه در اردوگاه چادری اولین سحری ماه مبارک رمضان را خوردند+عکس

پناهجویان سوری که به دلیل جنگ داخلی در کشورشان به ترکیه پناه آوردند، در اردوگاه چادری استان قهرمان ماراش ترکیه برای اولین روز ماه مبارک رمضان سحری را تناول کردند.

به گزارش اختصاصی ویترینو؛حدود 18 هزار و 500 پناهجوی سوری که به دلیل جنگ داخلی در کشورشان به ترکیه پناه آوردند، در اردوگاه چادری شهرستان ذوالقادر استان قهرمان ماراش ترکیه برای اولین روز ماه مبارک رمضان سحری خوردند.

خضر یتیم یکی از ساکنان این اردوگاه در گفت‌وگو با خبرنگار محلی اظهار داشت: " از مردم ترکیه بسیار متشکریم. از ما بسیار خوب مراقب کردند. ان شاءالله به برکت ماه مبارک رمضان جنگ پایان بابد و به وطن ما بازگردیم".

مرضی عماری که دارای 8 فرزند است نیز با بیان اینکه چهارمین ماه مبارک رمضان را در ترکیه می گذراند گفت: "با کمک خدا هنوز سر پا ایستاده ایم. آرزو دارم به وسیله ماه مبارک رمضان جنگ تمام شود و با همراه فرزندانم به سوریه برمی‌گردم. خداوند در ماه مبارک همه مسلمانان را آرامش بخشد".

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">