پوستر«ساعت ٥ عصر» به سبک قدیم نقاشى میشود + عکس

پوستر«ساعت ٥ عصر» به سبک قدیم نقاشى میشود؛منوچهر قاضی زاده سینماگر دستفروش مشغول به کار شد که در ادامه با ما همراه باشید تا به جزئیات ان بپردازیم.

مجله ویترینو ؛

پوستر«ساعت ٥ عصر» به سبک قدیم نقاشى میشود؛ سینماگر دستفروش مشغول به کار شد/منوچهر قاضی زاده که به تازگی خبرهایی در مورد دستفروشی اش منتشر شده بود با دعوت شرکت اول مارکت در این شرکت مشغول به کار شد

منوچهر قاضى زاده که در سال هاى قبل از انقلاب به عنوان نقاش سردر سینماها فعالیت میکرد این روزها کنار خیابان نقاشى رنگ روغن میفروشد.

شرکت اول مارکت حامی مالی دورهمی و سرمایه گذار فیلم ساعت 5 عصر از وی دعوت به کار کرده و در این شرکت استخدام شده است.

قاضی زاده قرار است در اولین فعالیتش در این شرکت پوستر فیلم مهران مدیری را نقاشی کند تا در تبلیغات این فیلم از آن استفاده شود.

قاضی زاده مشهور به ""قاضی"" کارش را در سینمای ایران در دهه 50 با نقاشی سردر سینماها شروع کرد و تا اوایل دهه 60 در این زمینه فعال بود اما بعد از جایگزین شدن عکس فیلم به جای نقاشی در سینماها کارش را از دست داد.

وی مدتی هم نقاشی دیواری در خیابان ها انجام میداد ولی به علت بالا رفتن سن دیگر نمی توانست بالای داربست ها بایستد و به ناچار این برای گذران زندگی به دستفروشی نقاشی روغن روی آورد.

اما حالا قرار است پوستر فیلم ساعت 5 عصر مهران مدیری را نقاشی کند تا شاید التیامی برای درد و رنج او باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">