پیام رئیس تلگرام به دولت ایران و روسیه

پیام رئیس تلگرام به دولت ایران و روسیه

پیام رئیس تلگرام به دولت ایران و روسیه پاول دوروف رئیس تلگرام به دولت ایران و روسیه پیام داد و آب پاکی را روی دست انها ریخت.

دیروز شنبه یکی از خبرگزاری‌ها به نقل از جهانگرد خبر انتقال سرور تلگرام به ایران را منتشر کرد.
پاول دوروف، موسس و مدیر تلگرام پس از اطلاع یافتن از خبر جعلی، خطاب به سیاسیون و روزنامه‌نگاران ایرانی بیانیه‌ای تلگرامی صادر کرد.

وی ضمن نام بردن از دو کشور ایران و روسیه، تاکید کرد هرگز سرور تلگرام به این کشورها منتقل نخواهد شد.

بخشی از جملات دوروف شاید خطاب به جهرمی، معاون وزیر ارتباطات بود که در برنامه تلویزیونی شنبه شب تاکید کرد:” انتقال تلگرام به ایران باعث بهبود کیفیت و کاهش قیمت و افزایش سرعت دسترسی می‌شود.”

دوروف تاکید کرد همه اپلیکیشن‌ها و پیام رسان‌های اجتماعی اولین هدفشان کار کردن با CDN ها است تا سرعت و کیفیت مطلوب ارائه کنند و دیتای تلگرام به صورت رمزگذاری شده به کاربر منتقل شده و این دیتا به صورت بسته روی سرورهای تلگرام ذخیره می شود و کسی نمی‌تواند آن را باز کرده و بخواند.

تلگرام فیلتر میشود؟

این درحالی است که جهرمی در مصاحبه تلویزیونی افزود:” سیاست دولت احترام به انتخاب مردم در استفاده از شبکه‌های اجتماعی است گفت: در صورتی که تلگرام پیشنهاد ایران را نپذیرد قانونگذار درخصوص فعالیت آن در کشور تصمیم‌گیری خواهد کرد.”

گفتنی است سوم تیر ۱۳۹۶ نیز دولت روسیه تلگرام را تهدید کرد در صورت عدم انتقال سرور به روسیه این اپلیکیشن را فیلترمی‌کند اما پس از ضرب العجل تعیین شده هیچ اتفای هم نیفتاد و تلگرام همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">