چشم‌های مرد چای‌فروش پاکستانی بختش را بلند کرد!!!+ویدیو

چشم‌های مرد 18 ساله چای‌فروش پاکستانی که شکار دوربین یک عکاس هموطنش شد، مسیر زندگی وی را عوض کرده‌است.

گزارش ویترینو به نقل از پرس تی وی، زمانی که به سراغ ارشد خان، پسر چای‌فروش 18 سالۀ پاکستانی آمدند فکرش را هم نمی‌کرد سوژه محافل اینترنتی در سراسر پاکستان و هندوستان و سراسر دنیا شود.

جواهریه علی، عکاس پاکستانی با دیدن ارشد خان در بازار اسلام آباد در یک مغازۀ چای‌فروشی، از چشم‌های سبز مایل به آبی وی عکس گرفته و این عکس را در تاریخ 23 مهر در فضای اینترنتی منتشر می‌کند. 

این عکس  کمی بعد از سوی کاربران اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی منتشر و ده‌ها هزار بار بازنشر شد.

گفته می‌شود یکی از برندهای محلی در زمینۀ پوشاک به ارشد خان پیشنهاد مدل شدن داده‌است اما وی می‌گوید تا کنون هیچ قراردادی امضا نکرده است.

ارشاد خان که از سواد خواندن و نوشتن محروم است و حتی تلفن همراه هم ندارد در گفتگو با خبرگزاری فرانسه گفت که این ماجرا واقعا وی را شگفت‌زده کرده‌است.

سعید احمد یکی از دوستان ارشد که در بازار اسلام آباد است می‌گوید به خاطر چشمان جذاب ارشد خان  به وی لقب «چشم گربه‌ای» داده بودیم اما به ذهنمان هم خطور نمی‌کرد که وی روزی این‌طور معروف شود.

برای دیدن ویدیو روی علامت قرمز کلیک کنید...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">