کمپین حمایت از تولید ایرانی توسط شبکهGEM+فیلم

«با خرید کالای با کیفیت ایرانی از صنعتگر و تولیدات ایرانی و اقتصاد ایران زمین حمایت کنیم»این گفته شبکه ماهواره ای GEMمی باشد.


مدت هاست که بحث خرید کالای ایرانی در دستور کار دولت است و بیش از اینکه عملی در این خصوص دیده شود، ابعاد شعاری آن در خرید کالای ایرانی به چشم می خورد.
 
نمونه آخر آن نیز خرید کالای ایرانی با کارت‌های اعتباری 10 میلیون‌ تومانی بود که فرجام آن نا مشخص مختومه اعلام شد!
 
اما در اقدامی قابل تامل، شبکهGEM  اقدام به راه اندازی کمپین حمایت از کالای ایرانی کرده است؛ در حالی که تا پیش از این تبلیغات برخی از برندهای معتبر ایرانی در شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان، شیوه‌ای برای کسب درآمد و رفع نیازهای مالی این شبکه بود، اما گشاده رویی جدید این شبکه ماهواره‌ای در حمایت و تبلیغ برای کالای ایرانی عجیب به نظر می‌رسد.
 
در روزهای اخیر شبکه تلویزیونی GEM  در قالب راه اندازی کمپین حمایت از تولید ایرانی سخنان جالب توجهی را بیان می‌کند:
 
- کشاورز ما بهترین محصول را خواهد کشت.
 
- صنعتگر ما بهترین محصول را خواهد ساخت.
 
- من امروز و هر روز هر آنچه را خواهم خواست که نام ایران بر روی آن نقش بسته باشد.
 
- با کمک به تداوم و پویایی تولید، با ایجاد فرصت های شغلی و زدودن بیکاری و جذب و ماندن سرمایه‌ها در کشور اقتصاد سرزمین‌مان را بارور کنیم.می‌شود پرسید که چرا زمانی که حتی یک شبکه ماهواره ای به فکر حمایت از کالای ایرانی افتاده چرا برخی در داخل هنوز به دنبال نابود کردن صنعت کشور هستند و با برخی تصمیمات و اقداماتشان به این امر سرعت می بخشند؟
 
«ایجاد اشتغال»، «جلوگیری از خروج ارز» و «رشد اقتصادی» سه ویژگی مهم حمایت از تولید داخل هستند و در صورت حمایت نهادهای مختلف کشور از تولید داخل محقق خواهند شد.

برای دیدن فیلم کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">