گفتگو جالب با فریدون بابایی اقدم منتخب شورای پنجم تبریز +فریدون بابایی اقدم کیست

اگر مردم بابایی‌اقدم را نمی‌شناختند آراء او را از 21 هزار به 58 هزار نمی‌رساندند ، گقتگو جالب و خواندنی با منتخب شورای پنجم تبریز ، فریدون بابایی اقدم را در ادامه برای شما عزیزان قرار داده ایم.

ویترینو ؛ فریدون بابایی اقدم ، عضو شواری شهر چهارم و منتخب شواری پنجم تبریز ، استاد و مدیرگروه برنامه ریزی شهری دانشگاه تبریز و دارای مدرک دکترای برنامه ریزی شهری است که توانست با کسب آرای 58 هزار رای و جایگاه دوم وارد پنجمین دوره شواری شهر تبریز شود.

گفتگو با دکتر فریدون بابایی اقدم ؛

در شورای چهارم با کسب 21 هزار رأی به عنوان نفر بیست‌ویکم راهی پارلمان محلی شدم و اکنون مردم تبریز با 58 هزار رأی بنده را دوباره امین خود قرار داده‌اند؛ این نشان می‌دهد تبریزی‌ها تفاوت کسانی را که کار کرده‌اند با افرادی که کم‌کاری نموده‌اند، می‌دانند.

اگر مردم بابایی‌اقدم را نمی‌شناختند آراء او را از 21 هزار به 58 هزار نمی‌رساندند

🔸هیچ‌وقت نگفته‌ام کسانی که به لیست امید رأی دادند بیشعور هستند

☄️ بابایی‌اقدم اشاره به شیطنت رسانه‌ای برخی از پایگاه‌های محلی و انتشار مطالب کذب علیه او، گفت: برخی از کانال‌های تلگرامی مدعی شده‌اند بنده گفته‌ام کسانی که به لیست امید رأی داده‌اند بیشعور هستند، درحالی که چنین چیزی صحت ندارد و نمی‌دانم در آستانه انتخابات با چه هدفی دست به این کارها می‌زنند.

🔻منتخب شورای پنجم تبریز با بیان اینکه هیچ‌گاه از لیست امید نام برده و رأی دهندگان به این لیست را بی‌شعور خطاب نکرده است، تصریح کرد: بنده طی نطقی عنوان کردم ارائه‌ی لیست‌های متعدد از سوی گروه‌های خاص و طیف‌بندی قومیتی، محلاتی و ... به هیچ‌وجه شایسته نیست.

🔹وی تاکید داشت: بنده به انتخاب مردم احترام قائلم و به آن 8 نفری هم که از لیست امید راهی شورا شده‌اند تبریک عرض می‌کنم اما همچنان معتقدم شورا نباید سیاسی شود و در وهله‌‌ی اول مسایل شهری و اجتماعی در اولویت اعضاء قرار گیرد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">