⁠⁣افشاگری جنجالی علی کریمی درباره فساد در فوتبال ایران

⁠⁣افشاگری باورنکردنی علی کریمی درباره فساد در فوتبال ایران که در ادامه صحبت های جنجالی و افشاگرانه علی کریمی اسطوره فوتبال درباره فساد و تبانی فوتبال برای شما عزیزان قرار داده ایم.

علی کریمی،تولد علی کریمی،جادوگر،اخبارورزشی،اخبارداغ ورزشی،پربیننده ترین اخبارورزشی،اخبارجالب،واکنش جنجالی کریمی،توهین پیمان طالبی مجری تلویزیون به علی کریمی،ماجرای انفالو کردن بازیکنان پرسپولیس کریمی

مجله ویترینو ؛

علی کریمی در خصوص مسائل حاکم بر فوتبال ایران، گفت: ⁣زمانی که من فوتبالیست بودم حرف و حدیث‌هایی درباره فساد در فوتبال بود،اما وقتی وارد عرصه مربیگری شدم چیزهایی دیدم که به من ثابت شد شرایط نرمال نیست. 

⁣زمانی که من در بایرن مونیخ بازی می‌کردم یک روز کلودیو پیزارو مشروبات الکلی مصرف کرده بود که حتی پلیس او را گرفت و اتومبیلش را توقیف کرد. بار اول باشگاه به او اخطار داد که دیگر این مسئله تکرار نشود اما وقتی این قضیه تکرار شد مسئولان باشگاه بایرن مونیخ پیزارو را صد هزار یورو جریمه کردند. این مسائل در حیطه باشگاه است و از طرفی هم باشگاه‌ها هم زیر نظر فدراسیون فعالیت می‌کنند. الان می‌بینیم که متاسفانه بحث قلیان و قلیانکشی مطرح شده و این مسائل خنده‌دار است.

من هیچ زمانی این مسئله را تائید نمی‌کنم. حتی با همبازی‌های سابقم که با آنها ارتباط بهتری هم دارم یکی دو بار بر سر این مسائل دچار درگیری لفظی شدم. به آنها گفتم که اگر می‌خواهید این کارها را انجام دهید در خانه انجام دهید و در جای عمومی نباشد که برای شما هزار حرف و حدیث به راه بیفتد.

⁣پیشکسوت فوتبال کشورمان تصریح کرد: من از همه اهالی فوتبال، بازیکنان و مربیان درخواست دارم که اگر مدرکی یا مستنداتی در خصوص فساد در اختیار دارند آن را به مراجع مربوطه بدهند تا با این افراد برخورد شود. مطمئنا اگر با یکی دو نفر برخورد جدی شود، بقیه حساب کار دست‌شان می‌آید. اما مهم این است که با نفر اول برخورد شود و امیدوارم این اتفاق هم بیفتد. فوتبال باید شرایط نرمالی داشته باشد. ما الان کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت داریم که البته کمیته تعیین وضعیت برای رسیدگی به وضعیت قراردادهاست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">