2 میلیون تومان بدهید جنین تان را سقط کنیم؟؟؟/صدور حکم مرگ

سونوگرافیست‌هایی که در ازای 2 میلیون تومان با زدن سوزن به قلب جنین چهارماهه در رحم مادرحکم مرگ صادر می‌کنند.


گزارش ویترینو؛ رئیس شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان با انتقاد از فعالیت غیرقانونی برخی سونوگرافیست‌ها گفت: هم‌اکنون فردی وجود دارد که در ازای دریافت 2 میلیون تومان با زدن سوزن به قلب جنین چهارماهه در رحم مادر باعث کشته شدن جنین می‌شود.
کبری خزعلی در نشست سی‌امین سالگرد شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان که با حضور برخی از اعضای این شورا برگزار شد،از فعالیت غیرقانونی برخی سونوگرافیست‌ها در تعدادی از بیمارستان‌ها خبر داد و گفت: متأسفانه هم‌اکنون فردی وجود دارد که در ازای دریافت 2 میلیون تومان با زدن سوزن به قلب جنین چهارماهه در رحم مادر باعث کشته شدن جنین می‌شود تا مجوز سقط جنین به مادر داده شود، اینها مواردی است که باید با جدیت پیگیری شود.
رئیس شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان افزود: اگر به یکی از بیمارستان‌ها در تهران مراجعه کنیم و درخواست سقط جنین داشته باشیم، به راحتی نسخه‌ای به مادر داده می‌شود که قرص‌های لازم برای سقط جنین را به مادر پیشنهاد می‌دهند و حتی گفته می‌شود که می‌توانید از ناصرخسرو آنها را تهیه کنید. این در شرایطی است که 90 درصد از زنانی که سقط می‌کنند، دچار ناراحتی‌های روحی و روانی زیادی می‌شوند.
فرشته روح‌افزا در ادامه این نشست با اشاره به اقدامات انجام شده در این شورا طی سی سال اخیر گفت: فرهنگ ازدواج آسان موضوعی است که باید در نهادهای فرهنگی کارهای برجسته‌ای بر روی آن انجام شود، اما متأسفانه از سوی مجلس و سایر نهادها این اقدامات کمتر دیده شده است. بیمه زنان خانه‌دار از دیگر بحث‌های مهمی است که باید به آن پرداخته شود. مشکلات زنان بی‌سرپرست که در زمره گروه‌های آسیب‌پذیر قرار می گیرند نیز باید با جدیت پیگیری شود. یکی از موضوعاتی که شورای فرهنگی اجتماعی زنان بر روی آن بررسی‌های زیادی انجام داده است، معضلات فرهنگی ناشی از عدم رعایت حجاب در جامعه و آثار سوء آن بر نهاد خانواده است که بی‌برنامگی و انفصال میان دستگاه‌های دولتی در این زمینه به وضوح دیده می‌شود.
وی افزود: یکی از عمده‌ترین مشکلات که در شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان مورد بررسی قرار گرفت، موضوعات فرهنگی حوزه زنان است، موضوع ولنگاری فرهنگی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شد، یکی از پایه‌ها به موضوع زن و خانواده بازمی‌گردد. ما با هر مشکلی مواجه باشیم، خانواده با آن درگیر است، افزایش سن ازدواج از جمله عواملی است که با گرایش به محدود کردن مسئولیت‌ها، توجه نکردن به سنت‌ها و آداب و رسوم در روستاها و محلات، ترویج نگاه متأثر از فرهنگ غربی، رسیدن به تحصیلات عالیه بر روی آن تأثیرگذار بوده است و باعث شده است ازدواج در سنین پایین کمرنگ‌تر شود.
ایشان تصریح کردند؛جامعه امروز بیش از پیش نیازمند آشنایی با الگوهای دینی است، همچنین رواج سیاست‌های تنظیم خانواده به نام بهداشت باروری، متأسفانه هم‌اکنون در حال پیگیری است که همان هدف کنترل جمعیت را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: تهاجم فرهنگی، شبکه‌های اجتماعی و فعالیت گسترده شبکه‌های ماهواره‌ای موضوعاتی است که بر روی مد و لباس و نحوه پوشش در کشور، تغییر سبک زندگی و تغییر هویت زن و مرد تأثیر زیادی داشته است، به گونه‌ای که تغییر سبک زندگی و یکی از عوامل طلاق در کشور به شمار می‌آید و فروپاشی نهاد خانواده را به دنبال دارد.

معاون شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان با انتقاد از آمارهایی که در مورد سقط جنین از سوی دستگاه‌های مختلف مطرح می‌شود، گفت: اگر این آمارها صحیح است، پس می‌دانیم در چه مکان‌هایی سقط جنین غیرقانونی صورت می‌گیرد و سؤال اینجاست که چرا جلوی آنها گرفته نمی‌شود. متأسفانه ما شاهد بازی با آمار در بحث جمعیتی هستیم.

منبع ؛فارس

نظرات (۶)


سقط جنین گناهه مخصوصا بالای چهار ماه که روح دمیده
این یکی از رذایل اجتماعیه که باید جلوشو گرفت قرص میدیم واینا چیه !!!

به هر ممنون از پستتون


سلام توحید خوبی مرسی ک میای وبم هم معذرت ک نظر نمیزارم وبت وگرنه مطالبتو میخونم ..
اوکی تبادل میکنیم متنی ک بنویسم برام تو نظرات بنویس منم ثبت میکنم :)


سلام
وبتون روباچه اسمی لینک کنم؟


زیادن از اینا


مگه میشه مگه داریم


سلام
وَإِذَا الْمَوْءُودَةُ سُئِلَتْ
بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَتْ
وای بر جاهلیت مدرن

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">