ماجرای خواستگاری سوسن پرور از یک پسر

ماجرای خواستگاری سوسن پرور از یک پسر

ماجرای خواستگاری سوسن پرور از یک پسر و نحوه خواستگاری کردن سوسن پرور از پسر جوان ، سوسن پرور درباره ازدواج نکردن و مجرد ماندنش صحبت های جالبی کرد که در ادامه آن را میخوانید.

سوسن پرور متولد ۱۳۵۴ در شهر اراک است یکی از باریگران تلویزیونی که در ژانر طنز نقش آفرینی کرده است.
این بازگر طنز تلویزونی درباره از علت ازدواج نکردنش پرده برداشت و از زندگی خصوصی خود صحبت کرد. 
سوسن پرور درباره مجرد ماندش گفت: همیشه عرف بر این است که مرد از دختر خواستگاری کند و من هم همیشه این دغدغه را داشتم که اگر از یک پسر خوشم آمد چگونه از به او بگویم!

و این برای دختران آزار دهنده است که نتوانند احساسات خود را به طرف مقابلشان بازگو کنند.

ماجرای خواستگاری کردن سوسن پرور

این بازیگر ادامه داد وقتی پسر مورد علاقه ام را دیدم به او گفتم که من از تو خوشم امده و به تو علاقمند هستم آیا با من ازدواج میکنی؟

آن شوکه شد و پیش خودش فکر کرد که حتما من دختری هستم که هیچ خط قرمزی برای خودم ندارم!

 ولی برایش توضیح دادم که من دختر مومن و با صداقتی هستم و نمیخواهم تورا از دست بدهم.

سوسن پرور درباره مجرد ماندنش گفت: از وضعیت زندگی برخی از هنرمندان و آمار طلاق انها میترسم که ازدواج کنم و فعلا امادگی ازدواج را ندارم.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">